بازیگران عاشقی که سال هاست کنار هم زندگی می نمایند

به گزارش نامیت، روزنامه جام جم - امید رحمانی: ممکن است به زردی پهلو بزند و حتی عنوان گردد که مساله شخصی است و ربطی به دیگران ندارد، اما جدایی چهره های سرشناس سینما و عالم بازیگری، چه بخواهیم و چه نخواهیم به دلیل ذات شهرت طلبانه این حرفه، بازتابی غیرمعمول و فراتر از زندگی اشخاص دیگر پیدا می نماید و برای بعضی مردم مهم و کنجکاوی برانگیز می گردد.

بازیگران عاشقی که سال هاست کنار هم زندگی می نمایند

همانطور که خبر ازدواج هنرمندان سینما و تلویزیون و چهره های سرشناس جلب توجه می نماید و جزو اخبار پربازدید قرار می گیرد، جدایی شان هم برای مدتی هم که شده، نقل محافل و فضای مجازی می گردد. طبیعی است که هیچ جدایی و متارکه ای ابدا خوشایند نیست و به خاتمه رسیدن یک زندگی مشترک که با کلی شور و عشق و امید آغاز شده بود، غمگینانه خواهد بود.

جدایی های سینمایی، اما فارغ از آن بمب خبری زرد و کاذب اولیه، به دلیل محبوبیت این زوج های هنرمند و علاقه و گاه شیفتگی بعضی مردم به آن ها با حسرت و سرخوردگی بیشتری هم همراه است.

به عبارت دیگر مردمی که دلبسته هر دو هنرمند یا دست کم یکی از آن ها هستند، از این جدایی متاثر خواهند شد و درست یا غلط آن را به زندگی مشترک هنرمندان و چهره های سرشناس دیگر هم تعمیم خواهند داد.

در هفته ای که گذشت، خبر جدایی مهناز افشار که به طور تلویحی توسط او و در فضای مجازی منتشر شد، به اضافه شایعه نزدیک به واقعیت، اما غیرقابل باور جدایی زوجی محبوب و دوست داشتنی در سینما، بار دیگر اذهان مستعد بدبینی را به سمت این جمله کلیشه ای برد که: زندگی هنرمندان و زوج های هنری دوام ندارد.

در حالی که متاسفانه این جدایی ها تنها مربوط و منحصر به زندگی مشترک افراد مشهور و هنرمندان نیست و وصلت های دیگری در حرفه ها و شغل های دیگر هم به متارکه می انجامد، بدون این که آب از آب تکان بخورد و جلب توجه کند و مردم درباره آن حرف و حدیث بگویند و گاه به خطاگویی رو بیاورند، اما به دلیل خاصیت و ذات فضای سینما و تلویزیون- که همه چیز آگراندیسمان و بزرگنمایی می گردد-جدایی سینماگران سرشناس می رود در بوق و کرنا.

جالب است این دو مورد اخیر به اضافه مورد متقدم تر و صدالبته شوکه نماینده تر جدایی دو بازیگر و انسان محبوب و دوست داشتنی، مهدی هاشمی و گلاب جمعه، موید این نکته شاید خرافاتی است که هراندازه آدم ها و زوج های هنری بیشتر در کانون توجه باشند، بیشتر احتمال چشم خوردن آن ها وجود دارد!

جدا از این مزاح کلامی، زندگی این زوج ها و امثال آن ها که بیش از باقی هنرمندان، موردتوجه و علاقه بوده، به جدایی رسیده و حاشیه ساز بوده و جلب توجه نموده است.

اما خوشبختانه در میان این جدایی های غمبار و شوکه نماینده، زوج های هنری هستند که باعث می گردد کورسوی امیدی به وصلت های سینمایی و تلویزیونی وجود داشته باشد.

درواقع آن زوج هایی که در همه سال های فعالیت شان، کمتر جلب توجه نموده و بدون حاشیه به زندگی و کارشان پرداخته اند، دوام بیشتری داشته اند و پیروز شده اند زندگی مشترکشان را مدیریت نمایند و به خوبی و آرامش پیش ببرند.

عجالتا به جای این که اوقاتمان را از جدایی اخیر این افراد ها و چهره های هنری تلخ کنیم، بیایید به نیمه پر و گوارای لیوان در این زمینه هم نگاه کنیم.

تاکید می کنیم این زوج ها صرفا به عنوان نمونه است و حتما زوج های محبوب دیگری از جمله امیر جعفری و ریما رامین فر، اصغر فرهادی و پریسابخت آور، پژمان بازغی و مستانه مهاجر و... هستند که به دلیل محدودیت صفحه از قلم افتاده اند.

یک عشق واقعی

به نظر میان هیاهوی زندگی مشترک و جدایی افراد پرحاشیه، نباید عشق میان دو بازیگر خوب و دوست داشتنی سینما و تلویزیون ایران یعنی مهوش وقاری و محسن قاضی مرادی را از یاد برد و دست کم گرفت. به ویژه وقاری که باوجود بیماری همسرش در سال های اخیر، پای زندگی مشترکشان ایستاده و عاشقی را به تمامی معنا نموده است. درود بر این بانوی عاشق و هنرمند.

این عاشقی ادامه دارد

مدتی قبل و در یکی از شب های اجرای نمایش مرغ دریایی من به کارگردانی کیومرث مرادی، علی اوسیوند و حمیرا ریاضی را میان تماشاگران دیدم. زوجی هنرمند و دوست داشتنی که سال هاست بدون حاشیه فعالیت هنری می نمایند و عاشقی شان در زندگی مشترک هم ادامه دارد.

خوشا شیراز و عشق بی مثالش

محمود پاک نیت و مهوش صبرکن، از بازیگران خوب تلویزیون و سینمای ایران هستند که زندگی مشترک آرام و عاشقانه ای دارند. پاک نیت و صبر کن که به ترتیب متولد کازرون و شیراز هستند، را باید مصداق اشعار عاشقانه همولایتی شان حافظ دانست، فی المثل: خیال روی تو در هر طریق همره ماست یا هواخواه توام جانا و می دانم که می دانی.

حکایت عاشقی

راستش از آقای حکایتی، بهرام شاه محمدلو هم جز این انتظار نمی رفت که عمرش را به هنر و عاشقی بگذراند و ادامه دهد. یک سوی دیگر این زندگی عاشقانه، آرام و بی حاشیه هم همسری هنرمند به نام راضیه برومند است.

اشاره به عشق و دوام زندگی مشترک هنرمندان بدون اشاره به زوج زنده یاد داوود رشیدی و بانو احترام برومند، قطعا چیزی کم خواهد داشت. عشق برومند حتی در سال های واپسین زندگی استاد رشیدی که ایشان گرفتار بیماری فراموشی بود هم قابل رویت و تمجید است.

ولایت عشق

قطعا فرخ نعمتی، بازیگر سریال ولایت عشق را می شناسید، با آن صدای پرطنین و تاثیرگذارش. او و سهیلا رضوی، بازیگر خوب تئاتر، تلویزیون و سینما هم سال هاست که عاشقانه، آرام و بدون حاشیه زندگی می نمایند و به فعالیت هنری می پردازند.

منبع: برترین ها
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 453

به "بازیگران عاشقی که سال هاست کنار هم زندگی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگران عاشقی که سال هاست کنار هم زندگی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید