سیلاب در رودهن؛ یک نفر فوت شد

به گزارش نامیت، بارش شدید باران شب گذشته در شهرستان دماوند، موجب وقوع سیل در بخش رودهن شد و به روستا های اطراف خسارت وارد کرد.

سیلاب در رودهن؛ یک نفر فوت شد

به گزارش ایرنا، در پی بارش باران شب گذشته، ساعت 3بامداد امروز پنجشنبه سیل شدید در رودخانه سیاهرود و روستا های اطراف آن همانند وسکاره، آردینه و جورد واقع در شمال بخش رودهن رخ داد که خسارات شدید اقتصادی از به باغات و دامداری ها وارد نموده است.

بعلاوه سیل چندین خودرو را با خود برد و موجب مسدود شدن کامل راه های روستایی شد. مسئولان ستاد بحران شهرستان و بخش رودهن از ابتدا تا به امروز در محل حاضر هستند.

رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند با اعلام این خبر گفت: متاسفانه در پی بارش باران شب گذشته شاهد وقوع سیل در سه روستای آردینه، جورد و وسکاره بودیم که اعضای ستاد بحران شهرستان از ساعت 2:30 دقیقه بامداد پای کار هستند.

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه در سیل بامداد امروز بخش رودهن، یک فرد میانسال نیز مفقود شده بود، دقایقی پیش به وسیله تیم عملیاتی ستاد بحران شهرستان، جسد وی کشف شد؛ این فرد میانسال از اهالی روستای وسکاره بوده است.

وی ادامه داد: هم اکنون پس از کوشش چندین ساعته اعضای ستاد مدیریت بحران راه ارتباطی سه روستا باز شده است، ولی سیل 10خودرو و تعدادی احشام را با خود برد و خسارت سنگینی نیز به راه، برق، آب و مخابرات نیز وارد نموده است.

فرماندار دماوند با بیان اینکه هنوز برآورد دقیق از خسارت صورت نگرفته است، گفت: هم اکنون با باز شدن راه روستایی، کار تیم عملیاتی ستاد بحران انتها یافته، اما جهت وصل شدن آب، برق و مخابرات اهالی روستا، دستگاه های خدمات رسان مشغول کار بوده و در حال ارائه خدمات هستند که ان شا الله تا ساعاتی دیگر وصل خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2036

به "سیلاب در رودهن؛ یک نفر فوت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیلاب در رودهن؛ یک نفر فوت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید