صفر تا صد خرید در اسکله کلارک، سنگاپور

به گزارش نامیت، اسکله کلارک (Clarke Quay) یک اسکله قدیمی در سنگاپور است. این منطقه اکنون به یک مرکز تفریحی بزرگ تبدیل شده که رستوران، کافه و مراکز خرید متعددی دارد و شب ها تا دیروقت محل رفت و آمد گردشگران و اهالی سنگاپور است. برای اطلاع از مراکز خرید این منطقه در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

صفر تا صد خرید در اسکله کلارک، سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

رودخانه سنگاپور از همان روزهای ابتدایی شکل گیری سنگاپور، نقش مهمی در تاریخ این جزیره داشته است. از زمان ورود سر استنفورد رافلز، این رودخانه به مرکزی برای فعالیت های مالی و تجاری تبدیل شده است. امروزه هم در کنار این رودخانه، ساختمان های تجاری و اداری، هتل و مراکز خرید ایجاد شده است.

گردشگران و اهالی می توانند با یاری تاکسی های دریایی در این رودخانه حرکت نمایند و در ایستگاه های معین، سوار یا پیاده شوند. در کنار این رودخانه مراکز خرید بزرگی از جمله ریورساید پوینت (Riverside Point)، کلارک کی (Clarke Quay)، لیانگ کورت (Liang Court) و گریت ورلد سیتی (Great World City) قرار دارند. نزدیک ترین ایستگاه مترو به این اسکله، ایستگاه کلارک کی است.

این منطقه از یک اسکله ساده با انبارهای متعدد که محل باراندازی ماهی گیران و تاجران در دهه 1800 بوده، به یک مرکز تفریحی و تجاری زیبا تبدیل شده است که امکانات تفریحی متعدد، رستوران های عالی و فروشگاه های متنوعی دارد. در این منطقه علاوه بر جدیدترین محصولات برندهای مطرح می توانید محصولاتی از قبیل صنایع دستی، اشیای سفالی، زیورآلات، آثار منبت کاری و سایر خرده ریزها را از دست فروش ها بخرید. علاوه بر مغازه و مرکز خرید، این منطقه به داشتن رستوران های عالی هم شهرت دارد. همچنین امکانات و مراکز تفریحی مختلف، آن را به یکی از مقاصد گردشگری دیدنی در سنگاپور تبدیل نموده است. حتی اگر برنامه ای برای خرید ندارید، باز هم سر زدن به این مرکز را از دست ندهید.

سنترال کلارک کی (Central Clarke Quay)

این مرکز خرید جدید و لوکس، بیش از 280 فروشگاه دارد که محصولات مرتبط با فشن را عرضه می نمایند. رستوران های متعدد بخشی دیگر از این مرکز را تشکیل می دهند. این مجموعه که در مرکز شهر و بالای ایستگاه متروی کلارک کی قرار گرفته است، فرصت های جدیدی از خرید و رستوران های بی نظیری را به اسکله کلارک اضافه نموده است.

  • ساعت کار این مرکز از دوشنبه تا یکشنبه و از ساعت 11 صبح تا 10 شب است.
  • به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو، دسترسی به این مرکز بسیار راحت است.

مرکز خرید فونان دیجیتال لایف (Funan DigitalLife)

در خیابان نورث بریج (North Bridge) چند قدم که از ایستگاه متروی کلارک کی یا سیتی هال دور شوید، به مرکز خرید فونان دیجیتال لایف می رسید. همان طور که از اسم این مرکز معین است، در این مجموعه می توانید همه لوازم الکترونیکی مورد احتیاج خود را خریداری کنید. این مرکز که با نام های فونان آی تی مال و فونان سنتر هم شناخته می شود، مجموعه کاملی از لوازم الکترونیکی مختلف از قبیل کامپیوتر، گوشی، تلویزیون، دوربین و اکسسوری های الکترونیکی را عرضه می نماید. این مرکز فقط به فروش گجت ها اختصاص ندارد، چندین فروشگاه لوازم منزل، اوت لت های فشن، سالن های زیبایی و رستوران و از جمله یک فودکورت هم در مجموعه وجود دارد.

  • ساعت کار این مرکز از ساعت 10 صبح تا 10 شب است.

گریت ورلد سیتی (Great World City)

برای دسترسی به این مرکز خرید، سرویس رایگان از ایستگاه های متروی چاینا تاون، اورچارد رود و City Hall وجود دارد. این مرکز خرید محصولات متنوعی مناسب همه اعضای خانواده دارد. همه گردشگران از هر سن و سال و با هر سلیقه ای که به این مرکز خرید سر بزنند، دست خالی برنخواهند گشت. علاوه بر فروشگاه و مراکز خرید، رستوران و فودکورت هم در مجموعه وجود دارد.

در این مرکز می توانید کالاهایی مانند آخرین محصولات مد، لباس منزل، ابزار و وسایل خانه و آشپزخانه، وسایل الکترونیکی، لوازم ورزشی، زیورآلات و ... را خریداری کنید. در این مجموعه مارک های مشهوری چون زارا، لورا اشلی (Laura Ashley)، رویال اسپورتینگ هاوس (Royal Sporting House)، Studio Tang و... را خواهید دید.

  • ساعت کاری این مرکز، هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب است.

مرکز خرید لیانگ کورت (Liang Court)

این مرکز هم سرویس رایگان از چندین ایستگاه مترو در سطح شهر از جمله ایستگاه Tiong Bahru دارد. این مجموعه پنج طبقه، کالاهای متنوعی عرضه می نماید؛ از پوشاک گرفته تا لوازم منزل، کتاب و محصولات فرهنگی، پوشاک بچه ها، لوازم ورزشی، زیورآلات و ساعت. این مجموعه میزبان تعدادی فروشگاه و برند ژاپنی است.

  • ساعت کار این مرکز هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب است.

ریورساید پوینت (Riverside Point)

تالار مرکزی و جذاب این مرکز خرید رو به آسمان باز می شود. آب نماهای زیبا و خیره نماینده، این مرکز خرید فوق العاده را احاطه نموده اند. رستوران ها و کافه های متعدد از گردشگران و عابران پیاده در این منطقه میزبانی می نمایند. در این مجموعه می توانید پوشاک و زیورآلات مد روز جهان را خریداری کنید.

فروشگاه Royal Selangor

در این فروشگاه که در کلارک کی قرار گرفته است، طیف وسیع و متنوعی از صنایع دستی مسوار به فروش می رسد؛ انواع ظروف غذاخوری، بشقاب، کاسه و کارد و چنگال. مسوار آلیاژی از قلع و مس است و تکنیک ساخت اشیا با این آلیاژ به قرن پانزدهم برمی شود. امروزه Royal Selangor در بیش از 20 کشور جهان به ارائه صنایع دستی مسوار می پردازد که می تواند سوغاتی خوبی از سفر به سنگاپور باشد.

  • ساعت کار این فروشگاه از 11 صبح تا 7 شب است.

مرکز خرید UE Square

این مرکز خرید بخشی از یک مجموعه بزرگ تر است که ساختمان های اداری و دفاتر تجاری هم دارد. فروشگاه های این مجموعه در سه طبقه اول این بنای زیبا قرار دارند. در این مرکز می توانید برترین محصولات مد را خریداری کنید، از امکانات تفریحی بهره ببرید و در بهترین رستوران ها شام بخورید. رستوران های En Grill & Bat ،Connoisseur Divan و رستوران ژاپنی Zen در بالاترین طبقه مجموعه از اهالی شهر و گردشگران پذیرایی می نمایند. این مرکز خرید را به راحتی پشت پارک Fort Canning و در چند قدمی ایستگاه متروی کلارک کی پیدا خواهید کرد.

  • ساعت کار این مرکز از 11 صبح تا 10 شب است.

غرفه های خیابانی در کلارک کی

در منطقه شلوغ و پرهیجان کلارک کی، در کنار رستوران ها و مراکز خرید بزرگ و مراکز تفریحی مختلف، دستفروش ها و غرفه های خیابانی متعددی هم وجود دارند که به فروش محصولاتی از قبیل صنایع دستی، اشیای سفالی، زیورآلات، کاردستی های چوبی و خرده ریزهای مشابه مشغول اند.

منبع: کجارو / singapore-guide.com
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 514

به "صفر تا صد خرید در اسکله کلارک، سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفر تا صد خرید در اسکله کلارک، سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید