طالقانی: همین امروز هم از کشتی حمایت کنید، دیر است، خدا کند سالن توفیق همین امروز راه اندازی گردد

به گزارش نامیت، رئیس سابق فدراسیون کشتی گفت: زمانی یک میلیون و پانصد کشتی گیر داشتیم اما امروز کشتی گیران ما به 45 هزار نفر رسیده اند و باید از این رشته بیشتر حمایت گردد که دیر نگردد.

طالقانی: همین امروز هم از کشتی حمایت کنید، دیر است، خدا کند سالن توفیق همین امروز راه اندازی گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمد رضا طالقانی در مراسم افتتاح سالن مهندس توفیق دنیابخت گفت: نباید اینجا صحبت کنم. از همه جا رانده شدم، هرچند اینجا خانه من بود. امروز حالم خیلی خوب است و خوشحالم جایی که حتی قبل از صنعتکاران بوده، بازسازی شده است. امیدوارم بیشتر به سالن های پیر کشتی برسند، چرا که صاحبان این عکس های روی دیوار سالن کلی مدال دنیای و المپیک دارند.

وی ادامه داد: روزی که اینحا افتتاح شد، یک کشتی گیر در باشگاه راه آهن بودم. گفتند اینجا فقط برای قهرمانان تیم ملی است، یک روز آمدم عبدالله موحد و فیروز علیزاده، محمدرضا نوایی و ... را دیدم. چرا باید قشنگ ترین سالن شهرمان خالی باشد؟ اینجا را مجانی راه انداختم. زمانی که آمدم، اینجا را بازسازی کردم.

وی خطاب به صالحی امیری و علی نژاد تاکید نمود: کشتی ایران 5 بار قهرمان دنیا شده است. زمانی ما یک میلیون و پانصد کشتی گیر داشتیم اما امروز کشتی گیران ما به 45 هزار نفر رسیده اند. امروز هم از کشتی حمایت کنید دیر است و باید از این رشته بیشتر حمایت گردد. اینحا را پایگاه قهرمانی کنید.از محمد بنا، من خواهش کردم از آلمان آمد، برزگر، دلیریان، سیف پور، سیروس پور همه اینجا تمرین داده اند. خدا کند از همین امشب اینجا را راه اندازی کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1099

به "طالقانی: همین امروز هم از کشتی حمایت کنید، دیر است، خدا کند سالن توفیق همین امروز راه اندازی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طالقانی: همین امروز هم از کشتی حمایت کنید، دیر است، خدا کند سالن توفیق همین امروز راه اندازی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید