طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیازمند حمایت

به گزارش نامیت، سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: طرح های عمرانی و اعتبارات جاری این دانشگاه با توجه به اینکه کل خراسان جنوبی را پوشش می دهد، نیازمند حمایت و توجه بیشتر است.

طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیازمند حمایت

رئیسون در نشستی با حضور رئیس گروه بودجه جاری دفتر امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور به تشریح بعضی از مسائل اعتباری دانشگاه و واحد های تابعه پرداخت.

او اضافه کرد: با توجه به اینکه خراسان جنوبی از منطقه ها محروم کشور است، انتظار می رود طرح های عمرانی بعلاوه اعتبارات جاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مورد حمایت و توجه بیشتر سازمان برنامه و بودجه کشور قرار گیرد.

بنا به این گزارش مواردی از جمله چالش های بیمارستان ها، شبکه های بهداشت و درمان، کسری اعتبارات حقوق و کارانه پزشکان، پرداخت های پرسنلی و پاداش خاتمه خدمت بازنشستگان، بازخرید مرخصی آنان، تسهیلات رفاهی و اسکان دانشجویان و هزینه های اجتناب ناپذیر از جمله غذای دانشجویان در این نشست آنالیز شد.

پرداخت حق التدریس و طرح تمام وقتی، نبود تکافوی عایدی های اختصاصی مراکز درمانی نظر به حاکمیتی بودن تعداد زیادی از بیمارستان های استان از دیگر موضوعاتی بود که مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

رئیس گروه بودجه جاری دفتر امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور هم ضمن قول مساعد برای حل مسائل اعتباری دانشگاه، از پرداخت بخش اول پاداش بازنشستگان سال 1400 در مهر سال جاری اطلاع داد.

قاسمی با سفر به شهرستان های فردوس و بشرویه از نزدیک طرح های عمرانی شبکه های بهداشت و درمان این 2 شهرستان را آنالیز کرد و در نشستی با حضور سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی و جانشین ریاست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند درباره مسائل اعتباری دانشگاه بحث و گفتگو شد.

رئیس گروه بودجه جاری دفتر امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه علاوه بر بازدید از بعضی طرح های عمرانی و بیمارستان حضرت رسول (ص)، از زمین اختصاص یافته به دانشکده پیراپزشکی و بهداشت فردوس که اخیرا مجوز کمیسیون ماده 23 آن به وسیله سازمان برنامه و بودجه کشور صادر شده است، بازدید کرد.

خبرنگاران خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 شهریور 1401 بروزرسانی: 28 شهریور 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2068

به "طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیازمند حمایت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیازمند حمایت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید