عکس نوشت ا گروه کی پاپ در اعتراضات اخیر چه نقشی داشتند؟ ا کسانی که هشتگ دهه هشتادی ها را ساختند جوابگو باشند

به گزارش نامیت، کسانی که هشتگ ها و کلیدواژه های دهه هشتادی ها را ساختند الان باید به ما شرح بدهند که محصول کنش آن ها چه بود؟ آنهایی که این کلیدواژه ها و هشتگ سازی ها را برای اولین بار اجرا کردند و ترند کردن هشتگ های این نسل کار آنها بود الان کجا هستند که جوابگو باشند؟

عکس نوشت ا گروه کی پاپ در اعتراضات اخیر چه نقشی داشتند؟ ا کسانی که هشتگ دهه هشتادی ها را ساختند جوابگو باشند

به گزارش خبرنگاران؛ محمدجواد بادین فکر، پژوهشگر مطالعات فرهنگ و ارتباطات گفت:معتقدم ریشه این اعتراضات و چیزی که یک جوان را وسط خیابان می کشاند، فقط اینترنت، بازی رایانه ای، فیلم های سینمایی و سریال ها نیست بلکه شرایط خاص سیاسی ایران، دنیا و بعلاوه تجربه چند پدیده و اتفاق عجیب و غریب در این دو دهه ایران به صورت عمومی هم دخیل است.

او در ادامه تاکید نمود :صدا و سیما و مسئولین شبکه های نوجوان و جوان باید جوابگو باشند، نه تحلیلگر جامعه! ما الان تحلیلگر زیاد داریم و تحلیل ها هم معین و روشن است. آن ها باید شرح بدهند که چه نموده اند؟ آن دوستانی که هشتگ ها و کلیدواژه های دهه هشتادی ها را ساختند الان باید به ما شرح بدهند که محصول کنش آن ها چه بود؟ آیا واقعاً توانستند یک نوجوان با تمام معیناتی که خودشان می گفتند را برساخت نمایند؟ کسانی که این کلیدواژه ها و هشتگ سازی ها را برای اولین بار اجرا کردند و ترند کردن هشتگ های این نسل کار آن هاست، الان کجا هستند که جوابگو باشند؟ چرا هیچ تحلیلی این روزها از آن ها نمی شنویم؟

منبع : ایسنا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مهر 1401 بروزرسانی: 24 مهر 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2081

به "عکس نوشت ا گروه کی پاپ در اعتراضات اخیر چه نقشی داشتند؟ ا کسانی که هشتگ دهه هشتادی ها را ساختند جوابگو باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس نوشت ا گروه کی پاپ در اعتراضات اخیر چه نقشی داشتند؟ ا کسانی که هشتگ دهه هشتادی ها را ساختند جوابگو باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید