لیست کامل بازی های چند سال آینده کپ کام به بیرون درز کرد

به گزارش نامیت، احتمالا از قضیه هک عظیم سرورهای کپ کام خبر دارید. بخش عظیمی از اطلاعات این شرکت بازی سازی به بیرون درز نموده اند و هکرها هم که مبلغ درخواستی خود را دریافت ننموده اند، مشغول انتشار تدریجی اطلاعات هستند. به تازگی لیست کامل برنامه های کپ کام برای بازی های چند سال آینده اش به بیرون درز نموده و بازی های بسیار عظیمی در این لیست به چشم می خورند. این طور که به نظر می رسد، کپ کام می خواهد مجموعه های قدیمی خود را دوباره زنده کند.

لیست کامل بازی های چند سال آینده کپ کام به بیرون درز کرد

می دانیم که تمام اطلاعاتی که به بیرون درز نموده اند، واقعی اند. کپ کام چند روز پیش ضمن تأیید این هک عظیم، گفت که اطلاعات شخصی کارمندانش و بعضی از اطلاعات بازی نماینده ها هم تحت خطر انتشار هستند.

با این اوصاف، حتما باید به این نکته اشاره کنیم که تمام بیشتر این برنامه ها و بازی ها، مشخصا آن هایی که برای آینده ای دورتر در نظر گرفته شده اند، می توانند تغییر نمایند؛ به خصوص به خاطر بحران جهانی فعلی، احتمالا باید زمان عرضه بازی ها را کاملا تقریبی در نظر بگیرید.

در لیستی که به بیرون درز نموده، به بعضی از بازی ها مشخصا با نام نهایی آن ها اشاره شده، در حالی که بیشتر نام ها اسم رمز هستند. با این حال، امکان پیش بینی اینکه این نام ها به چه بازی هایی اشاره دارند، بعضا وجود دارد.

لیست منتشر شده را در ادامه برایتان قرار داده و در صورت در اختیار داشتن اطلاعات لازم، توضیحات مربوط به بازی را هم در ادامه نام آن آورده ایم. در نظر داشته باشید که زمان های ارائه شده، به سال اقتصادی اشاره دارند.

  • MH Stories 2 - سه ماهه نخست 2021 - بازی Monster Hunter Stories 2 که برای سوییچ رونمایی شده
  • DGS 12 - سه ماهه نخست 2021 - بسته ترجمه شده بازی The Great Ace Attorney برای سوییچ و پلی استیشن
  • Resident Evil Outbreak - سه ماهه چهارم 2021 - شماره جدیدی از مجموعه فرعی Outbreak در رزیدنت اویل
  • REGOLITH - سه ماهه چهارم 2021 - بازی رونمایی شده Pragmata برای پلی استیشن 5
  • Indies 2 - سه ماهه دوم 2022
  • Indies 2 port - سه ماهه دوم 2022
  • Dragons Dogma 2 - سه ماهه دوم 2022 - دنباله نقش آفرینی اکشن Dragons Dogma ساخته شده توسط تیم دویل می کرای
  • Street Fighter 6 - سه ماهه سوم 2022 - ششمین شماره در مجموعه استریت فایتر
  • Rockman Match - سه ماهه سوم 2022 - احتمالا شماره جدیدی در مجموعه مگامن
  • Resident Evil 4 Remake - سه ماهه چهارم 2022 - بازسازی رزیدنت اویل 4 که شایعه آن بارها منتشر شده
  • Onimusha New Work - سه ماهه چهارم 2022 - قسمتی جدید در مجموعه بازی های اونیموشا
  • MH NS G - سال 2022 - احتمالا بسته الحاقی Monster Hunter Rise برای نینتندو سوییچ
  • SHIELD G - سه ماهه چهارم سال 2022
  • Monster Hunter 6 - سه ماهه دوم سال 2023 - قسمت عظیم بعدی مجموعه مانستر هانتر
  • Biohazard Apocalypse - سه ماهه سوم سال 2023 - بازی جدیدی در مجموعه رزیدنت اویل
  • Captain Commando - سه ماهه چهارم سال 2023 - مجموعه کاپیتان کماندو از بازی های اکشن دو بعدی قدیمی کپ کام است
  • SSF6 - سه ماهه چهارم سال 2023 - آپدیت سوپر استریت فایتر 6
  • NEW C - سه ماهه نخست سال 2024
  • Final Fight Remake - سه ماهه دوم سال 2024 - بازسازی مجموعه بازی های مبارزه ای قدیمی فاینال فایت
  • Power Stone Remake - سه ماهه سوم سال 2024 - بازسازی بازی مبارزه ای قدیمی پاور استون
  • NEW B - سه ماهه چهارم 2024 - احتمالا قسمت عظیم بعدی رزیدنت اویل
  • Ultra SF6 - سه ماهه چهارم 2024 - نسخه اولترا استریت فایتر 6
  • Resident Evil Hank - سه ماهه چهارم 2024 - احتمالا شماره ای فرعی در مجموعه رزیدنت اویل

همان طور که می توانید در لیست ببینید، کپ کام می خواهد تعدادی از مجموعه های قدیمی خود را دوباره زنده کند. قسمت جدیدی از مجموعه بازی های اونیموشا در این لیست به چشم می خورد. البته به تازگی هم شاهد عرضه دوباره نسخه اصلی این سری روی کنسول های مدرن بوده ایم. اینکه کپ کام بخواهد یک اونیموشا جدید، با کیفیتی در حد و اندازه رزیدنت اویل های امروزی بسازد، اتفاقی بسیار هیجان انگیز به نظر می رسد. ساخت دنباله بازی Dragons Dogma هم چند وقت پیش کم و بیش توسط کارگردان دویل می کرای تأیید شده بود.

تعداد زیادی قسمت مختلف از رزیدنت اویل در لیست به چشم می خورد که البته با در نظر دریافت اینکه رزیدنت اویل مجموعه اصلی و عظیم کپ کام است، این موضوع کاملا منطقی به نظر می رسد. نکته جالب، بازگشت مجموعه فرعی Outbreak است که روی پلی استیشن 2 شاهد عرضه دو شماره از آن بودیم. بازی های Outbreak در عین حفظ گیم پلی کلاسیک رزیدنت اویل، روی همکاری چند نفره تمرکز داشتند.

ساخت بازسازی رزیدنت اویل 4 توسط تیم سازنده بازسازی رزیدنت اویل 3 از سوی شایعه های بسیار قوی پیش از این تأیید شده بود. بازی های دیگری مثل Biohazard Apocalypse یا Resident Evil Hank هم احتمالا قسمت های فرعی، یا حتی قسمت های آنلاین هستند.

در میان همین اطلاعات منتشر شده، همچنین دیده ایم که کپ کام انتظار دارد تا سال 2025 حدود 11 میلیون نسخه از رزیدنت اویل 8 بفروشد؛ طوری که تصور می کنیم بعد از رزیدنت اویل 8 تا سال 2024 یا 2025 قسمت اصلی جدیدی از این مجموعه عرضه نگردد و آن NEW B به قسمت اصلی بعدی رزیدنت اویل اشاره داشته باشد.

مشاهده استریت فایتر 6 هم در این لیست هرگز اتفاق غریبی نیست. با این حال، اینکه کپ کام نمی خواهد بی خیال عرضه نسخه های مختلف از بازی مثل سوپر استریت فایتر 6 و اولترا استریت فایتر 6 گردد، کمی عجیب به نظر می رسد. درز این اطلاعات به بیرون هم بسیار به ضرر کپ کام است. این شرکت به هنگام عرضه استریت فایتر 5 گفت که تصمیمی برای عرضه نسخه های ارتقا یافته از این بازی ندارند و همه چیز را در قالب آپدیت عرضه می نمایند، ولی نهایتا دو نسخه دیگر هم از استریت فایتر 5 عرضه کردند. کاملا واضح است که این فرایند برای استریت فایتر 6 هم ادامه پیدا خواهد نمود و حالا که بسیاری این نکته را می دانند، ممکن است سراغ بازی اصلی نفرایند، چون فهمیده اند نسخه سوپر و اولترا در راه است.

مشاهده بازسازی دو بازی Final Fight و Power Stone در لیست بسیار غافلگیر نماینده است. بازی های قدیمی فاینال فایت در سبک اکشن دو بعدی (عینا شبیه شورش در شهر) ساخته شده و از بازی های محبوب کپ کام به شمار می فرایند. نمی دانیم آیا کپ کام واقعا می خواهد این سری قدیمی را با کیفیتی در حد بازسازی های رزیدنت اویل دوباره بسازد. بازسازی Power Stone هم به عنوان یکی از بازی های مبارزه ای قدیمی کپ کام، حرکتی بسیار عجیب به نظر می رسد.

نهایتا، دوباره تکرار می کنیم با اینکه احتمالا با اطلاعاتی بسیار درست طرف هستیم، ولی همه ی این لیست را قطعی ندانید. با توجه به جریان فعلی درز اطلاعات، مطمئنا در روزهای آینده خبرهای بیشتری از کپ کام خواهیم شنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1261

به "لیست کامل بازی های چند سال آینده کپ کام به بیرون درز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست کامل بازی های چند سال آینده کپ کام به بیرون درز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید