فروش بازی Nioh 2 از مرز 2.5 میلیون نسخه عبور کرد

به گزارش نامیت، به تازگی، شرکت کوئی تکمو (Koei Tecmo) و استودیو تیم نینجا (Team Ninja) به صورت رسمی اعلام کردند فروش فیزیکی و دیجیتالی بازی Nioh 2 توانسته از مرز 2.5 میلیون نسخه عبور کند.

فروش بازی Nioh 2 از مرز 2.5 میلیون نسخه عبور کرد

جزئیات نو فروش بازی Nioh 2 به عنوان بخشی از سالگرد پنج سالگی این اثر در ژاپن به وسیله ناشر و استودیو سازنده اعلام شد. در آوریل سال 2021 شرکت کوئی تکمو بیان نمود که این بازی توانسته حدود 2 میلیون نسخه فروش داشته باشد. با توجه به آمار نو، معین است که از آوریل سال گذشته تا به امروز حدود 500 هزار نسخه از بازی به فروخته شده است.

علاوه بر این، در ماه سپتامبر 2021 شرکت کوئی تکمو تأیید نموده بود که فروش فیزیکی و دیجیتالی کل سری بازی Nioh از مرز 6 میلیون نسخه عبور نموده است. با این احتساب اگر فروش کلی Nioh 2 را تا به این لحظه 2.5 میلیون نسخه در نظر بگیریم، این یعنی فروش کلی قسمت اول این سری هم چیزی حوالی 3.5 میلیون نسخه است.

اولین قسمت مجموعه بازی Nioh در فوریه سال 2017 برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد و سپس در نوامبر همان سال نسخه استیم آن برای کامپیوترهای شخصی به انتشار رسید. پس از موفقیت قسمت اول، دنباله آن در مارس 2020 برای کنسول پلی استیشن 4 و سپس در فوریه 2021 برای کامپیوترهای شخصی (به وسیله استیم) عرضه شد. علاوه بر آن، در فوریه 2021 نسخه ای تحت عنوان Nioh Collection برای کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 منتشر شد که شامل نسخه بازسازی شده دو بازی Nioh و Nioh 2 است.

اگرچه Nioh 2 با استقبال بیشتری روبرو شد و توانست حتی نسبت به قسمت اول بازخوردهای بهتری بگیرد اما آن ها اعلام نموده اند که در حال حاضر برنامه ای برای توسعه دنباله این عنوان ندارند و تمرکز خود را روی پروژه های دیگر گذاشته اند. با وجود این اظهارنظر، ممکن است استودیو کوئی تکمو بعدها روزی به سراغ دنباله این اثر بازگردد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1955

به "فروش بازی Nioh 2 از مرز 2.5 میلیون نسخه عبور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش بازی Nioh 2 از مرز 2.5 میلیون نسخه عبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید