لیورپول 2-1 خنک؛ برد یاران کلوپ

به گزارش نامیت، لیورپول در دیداری خانگی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان، با نتیجه 2-1 خنک را شکست داد.

لیورپول 2-1 خنک؛ برد یاران کلوپ

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شاگردان یورگن کلوپ که در دیدار رفت با 4 گل حریف بلژیکی را شکست داده بودند، در دیدار امشب در انفیلد چندان به آب و آتش نزدند و در نهایت به یک پیروزی حداقلی رسیدند.

بازی با رجحان لیورپول شروع شد اما این تیم نتوانست در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کند. ولی در دقیقه 14 بود که قرمزها روی اولین موقعیت شان به گل رسیدند. روی ارسال جیمز میلنر از سمت چپ بود که جورجینیو واینالدوم درون محوطه شش قدم صاحب توپ شد و با یک ضربه محکم، دروازه را باز کرد.

رجحان لیورپولی ها ادامه داشت و در دقیقه 24، این تیم صاحب دو موقعیت پیاپی شد اما واکنش های خوب دروازه بان خنک، مانع از گلزنی آنها شد.

فشار حملات میزبان ادامه پیدا کرد و این تیم صاحب یکی دو موقعیت خوب برای زدن گل دوم شد اما نتوانست از آنها استفاده کند. در مقابل این بازیکنان خنک بودند که در دقیقه 40 به گل تساوی رسیدند. روی ضربه کرنر هینن بود که ساماتا با یک ضربه سر تماشایی، حساب کار را 1-1 کرد.

چیزی نمانده بود که هینن در دقیقه 43، گل دوم را برای خنک به ثمر برساند اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه آلیسون به بیرون رفت. در دقایق خاتمهی، لیورپولی ها بار دیگر ابتکار عمل را در دست گرفتند و صاحب دو موقعیت خوب گلزنی شدند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و نیمه اول با تساوی 1-1 به خاتمه رسید.

نیمه دوم را هم لیورپول بهتر شروع کرد و در دقیقه 49، دیووک اوریگی می توانست لیورپول را پیش بیندازد اما ضربه او را دروازه بان خنک دفع کرد. اما پایان در دقیقه 53، لیورپول به گل دوم رسید. روی پاس محمد صلاح بود که چمبرلین درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک چرخش عالی و ضربه ای بی نقص، گل دوم را به نام خود ثبت کرد.

رجحان لیورپول ادامه داشت و در دقیقه 59، صلاح صاحب یک موقعیت خوب شد اما شوت او دقیقا به جایی رفت که دروازه بان حریف حضور داشت.

در ادامه باز هم این لیورپولی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند اما موقعیت چندانی روی دروازه حریف ایجاد نکردند. در دقیقه 81، خنک صاحب یک موقعیت خوب برای زدن گل تساوی شد اما ضربه هینن را آلیسون مهار کرد. در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با رجحان 2-1 لیورپول به خاتمه رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 474

به "لیورپول 2-1 خنک؛ برد یاران کلوپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیورپول 2-1 خنک؛ برد یاران کلوپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید