مراجعه بیش از 4 هزار بیمار به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون

به گزارش نامیت، رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون از خدمت رسانی این مرکز درمانی به 4 هزار و 32 بیمار از ابتدای سال جاری تا نهم فروردین 1401 اطلاع داد.

مراجعه بیش از 4 هزار بیمار به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون

دکتر حسین مرادی سروستانی این اندازه را معادل روزانه حدود 448 مورد دانست و گفت: از مجموع بیش از 4 هزار خدمت درمانی ارائه شده در این ایام، 3 هزار و 457 مورد، خدمات سرپایی و 580 مورد نیز خدمات بستری بوده است.

او اندازه اعمال جراحی اجرا شده در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون طی 9 روز نخست تعطیلات نوروز سال جاری را نیز 116 مورد اظهار داشت.

رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون با تاکید بر اهمیت آمادگی مجموعه سلامت در ایام نوروز گفت: در همین رابطه برنامه ریزی های لازم برای ایجاد آمادگی لازم در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون اجرا شده و همه بخش های بیمارستان شامل اورژانس، اتاق عمل، CCU، زایمان، اطفال و نوزادان، NICU، بستری زنان، جراحی، داخلی، کووید 19، ICU داخلی، ICU جراحی، آزمایشگاه و رادیولوژی در تعطیلات نوروزی نیز به روال دیگر ایام سال، فعال است.

دکتر مرادی سروستانی گفت: بعلاوه در کنار پزشکان عمومی، پزشکان متخصص نروسرجری، بیهوشی، زنان و زایمان، ارتوپد، گوش و حلق و بینی، چشم، اورولوژیست، داخلی، اطفال، نوزادان، نورولوژیست، رادیولوژیست و پاتولوژیست نیز در این ایام، پذیرای بیماران هستند.

او می گوید: 173 تخت در این بیمارستان فعال و به مراجعان از دیگر شهرستان های همجوار در بعضی حیطه های تخصصی، خدمت رسانی شده است.

خبرنگاران فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 تیر 1401 بروزرسانی: 14 تیر 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2012

به "مراجعه بیش از 4 هزار بیمار به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراجعه بیش از 4 هزار بیمار به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید