مرادمند جایگزین چشمی در قلب دفاع

به گزارش نامیت، محمدحسین مرادمند قرار است جای خالی شماره 4 آبی ها را در این تیم پر کند.

مرادمند جایگزین چشمی در قلب دفاع

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبر آنلاین، روزبه چشمی بالاخره پس از 5 سال حضور در جمع استقلالی ها، از این تیم جدا شد و به تیم ام صلال قطر پیوست. چشمی روزی که به استقلال آمد یک هافبک دفاعی بود اما به مرور و در زمان منصوریان و سپس تحت نظر شفر و استراماچونی و بعد هم فرهاد مجیدی، به عنوان یک مدافع میانی به بازی گرفته شد و حتی کارلوس کی روش هم در جام جهانی 2018 در قلب خط دفاع به او میدان داد.

حالا با جدایی چشمی، خط دفاعی استقلال با چالشی جدی روبرو است و محمود فکری برای حل این چالش، به سراغ مهره ای رفته که تا به امروز او را سربلند نموده است.

محمدحسین مرادمند، مدافعی که در ابتدای فصل جابجایی تا آستانه پرسپولیسی شدن هم پیش رفت و بالاخره آبی پوش شد، ظاهرا قرار است جای خالی روزبه چشمی را در استقلال پر کند. با توجه به اینکه فکری ظاهرا میخواهد سیستم سه،پنج،دو مورد استفاده قرار دهد، مرادمند می تواند یکی از سه مدافع وسطی باشد که در ترکیب ثابت آبی ها به میدان برود.

او که در بازی های محبت آمیز استقلال هم عملکرد قابل قبولی از خود به جای گذاشته، احتمالا در کنار چهره هایی دیگر نظیر عارف غلامی،شاهین طاهرخانی،محمد دانشگر و سیاوش یزدانی وظیفه محکم کردن خط دفاعی استقلال را بر دوش خواهد داشت.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1222

به "مرادمند جایگزین چشمی در قلب دفاع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرادمند جایگزین چشمی در قلب دفاع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید