معرفی ظرفیت های پژوهشی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان

به گزارش نامیت، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: ظرفیت های پژوهشی این اداره کل از امروز در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان معرفی می گردد.

معرفی ظرفیت های پژوهشی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: اقدامات پژوهشی این اداره کل در قالب کتاب، کتابچه، نشریه کاو، بروشور و... ارائه می گردد.

او ادامه داد: آموزش در کنار پژوهش می تواند راه جدیدی برای فرصت سازی در بخش بازاریابی و ایجاد فرصت های اشتغال در حوزه های مختلف گردشگری و صنایع دستی ایجاد کند.

میرحسینی گفت: در تلاشیم تا با حمایت اندیشمندان، استادان، پژوهشگران، کارشناسان و دانشجویان رشته هاى مختلف، زمینه ارتقای توانمندی ها و ظرفیت های توسعه گردشگری را در سیستان و بلوچستان به منظور بسترسازی برای حضور بخش خصوصی فراهم آوریم لذا از تمام محققان علاقه مند به گردشگری دعوت می کنیم تا مقالات و خاتمه نامه های مرتبط با راهکارهای توسعه استان بر محور گردشگری را برای استفاده در سیاست گذاری و برنامه ریزی های هدفمند ارائه نمایند تا علاوه بر استفاده از اندیشه نخبگان در توسعه استان از مقالات و خاتمه نامه های برتر تجلیل گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 620

به "معرفی ظرفیت های پژوهشی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی ظرفیت های پژوهشی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید