معمای بینایی؛ آیا می توانید تعداد اردک ها را حدس بزنید؟

به گزارش نامیت، آیا می خواهید بدانید بینایی شما چقدر خوب است؟ اگر پاسخ تان مثبت است تعداد اردک های موجود در این توهم نوری را حدس بزنید. با این وجود به تصویر نگاه کنید و چشمان خود را تست کنید و ببینید که آیا می توانید تعداد اردک ها را در تصویر تشخیص دهید.

معمای بینایی؛ آیا می توانید تعداد اردک ها را حدس بزنید؟

خبرنگاران | خطای بصری که به عنوان توهم بصری نیز شناخته می گردد، نوعی توهم است که به وسیله سیستم بینایی در ادراک بصری ایجاد می گردد. به زبان ساده، خطای نوری نوعی توهم است که در آن نمی توانیم صحنه یا تصویری را که به وسیله چشمان خود دیده ایم، به وضوح درک کنیم. ما تصویر یا صحنه را اشتباه تفسیر می کنیم یا به راحتی فریب آن را می خوریم.

به گزارش خبرنگاران ، توهمات نوری چیزی است که ما با تماشا یک تصویر یا صحنه به وسیله چشمان خود به راحتی فریب اش را می خوریم یا اشتباه درک می کنیم. از آنجایی که پی بردن به آن کمی مشکل است، مردم دوست دارند توهمات نوری بیشتری را کشف نمایند. توهم نوری همواره حس کنجکاوی را در بین مردم فعال می نماید. کاوش در توهم نوری نه تنها افراد را کنجکاو و علاقه مند می نماید، بلکه کارایی مغز و چشم ها را در توسعه مهارت های مشاهده بهبود می بخشد.

آیا می خواهید بدانید بینایی شما چقدر خوب است؟ اگر پاسخ تان مثبت است تعداد اردک های موجود در این توهم نوری را حدس بزنید. با این وجود به تصویر نگاه کنید و چشمان خود را تست کنید و ببینید که آیا می توانید تعداد اردک ها را در تصویر تشخیص دهید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای تعداد اردک ها

بیشتر مردم پس از تماشا تصویر معمای ارائه شده در اینجا گمراه می شوند. بعضی هم می توانند به سرعت پاسخ را شناسایی نمایند. با این حال اگر هنوز پاسخ را پیدا نکرده اید، برای یافتن پاسخ معما به تصویر پیوست شده دقت کنید، اگر به آنجا نگاه کنید، تعداد اردک ها محاسبه شده است.

در مجموع سیزده اردک در تصویر دیده می گردد.

منبع: فرادید
انتشار: 29 مهر 1401 بروزرسانی: 29 مهر 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2084

به "معمای بینایی؛ آیا می توانید تعداد اردک ها را حدس بزنید؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "معمای بینایی؛ آیا می توانید تعداد اردک ها را حدس بزنید؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معمای بینایی؛ آیا می توانید تعداد اردک ها را حدس بزنید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید