مقاله: جاذبه های گردشگری آسیا را بشناسیم

به گزارش نامیت، سال 1632 میلادی امپراطور هند دستور ساخت مسجد تاج محل را به منظور حفظ یاد و خاطره همسرش صادر کرد. ساخت این بنا 16 سال طول کشید تا به عنوان نگین درخشان جامعه مسلمانان در هند بدرخشد. این مسجد دارای باغ هایی است که نماد بهشت یا فردوس در زمین هستند.

مقاله: جاذبه های گردشگری آسیا را بشناسیم

کوالالامپور پایتخت کشور مالزی است. این شهر به خاطر سرگرمی ها و همچنین جاهای مختلفی که می توان از آن ها دیدن کرد، به مکانی شگفت انگیز برای توریست ها مبدل شده است. از جمله توریستی ترین مناطق این شهر می توان به شهرک چینی ها، برج های دوقلوی پتروناس، معبو باتو و بازار مرکزی آن اشاره کرد. در این شهر جاهای دیدنی متنوع و قدیمی، ساختمان های سنتی و مدرنی وجود دارند.

شاید بسیاری از ما زمانی که قصد مسافرت به دیگر کشور ها را داریم، آخرین مقصدی که به آن فکر می کنیم قاره آسیا باشد. ولی نباید این موضوع را نادیده گرفت که این قاره پهناور پر از شگفتی است.

دیوار چین با 6348 کیلومتر طول در اصل به عنوان دیوار دفاعی ساخته شده و بزرگترین دیوار بر روی زمین محسوب می شود. البته قسمت هایی از دیوار چین آسیب دیده است. برای دیدن این بنا بهتر است به کین هووان دایو یا پکن سفر کنید.

معبد آشیانه ببر، صومعه مقدسی که روی صخره ای در ارتفاع 915 متری بالای دره پرو ساخته شده است. بر اساس یک افسانه، حدود 1300 سال قبل در این معبد گورو رینپوچ بر پشت یک ماده پلنگ پرنده سوار و مذهب بوتانی را به مذهب بوداییسم تبدیل کرد. این معبد مناظر منحصر به فرد و مسحور کننده ای دارد و دیدن آن از نزدیک خالی از لطف نیست. تاریخچه نهفته پشت این صومعه آن را با ارزش تر و منحصر به فردتر می کند.

منبع مقاله: جاذبه های گردشگری آسیا را بشناسیم

انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1837

به "مقاله: جاذبه های گردشگری آسیا را بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: جاذبه های گردشگری آسیا را بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید