ممنوعیت فعالیت مشاغل پرریسک در تهران ، قهوه خانه متخلف پلمب شد

به گزارش نامیت، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی مرکز از پلمب یک واحد صنفی قهوه خانه در محله خانی آباد اطلاع داد.

ممنوعیت فعالیت مشاغل پرریسک در تهران ، قهوه خانه متخلف پلمب شد

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ نادر مرادی، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی مرکز در مصاحبه با فارس از پلمب قهوه خانه ای در حوالی محله خانی آباد تهران به دلیل عدم رعایت دستورالعمل و ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا اطلاع داد.

سرهنگ مرادی با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط حاد کرونایی حاکم بر تهران، تا اطلاع بعدی فعالیت تمام مشاغل پر ریسک ممنوع است و در صورت فعالیت این صنوف با دستور قضائی پلمب خواهد شد، گفت: روز گذشته ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی مرکز از فعالیت و بازگشایی قهوه خانه ای در حوالی محله خانی آباد بدون رعایت دستورالعمل های ابلاغی ستاد کرونا آگاه شدند.

وی با بیان اینکه پس از حضور ماموران اداره اماکن در این محل، معین شد که حدود30نفر در این قهوه خانه حضور دارند، اضافه نمود: با مشاهده شرایط موجود با اخذ دستور قضائی متصدی متخلف قهوه خانه مورد نظر دستگیر و واحد صنفی هم پلمب شد.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی مرکز با اشاره به اینکه در صورت عدم رعایت دستورالعمل های ابلاغی ستاد کرونا به وسیله واحدهای صنوف پر ریسک شاهد توسعه و شیوع این بیماری خواهیم شد،خاطر نشان کرد: سلامت شهروندان و ارتقاء امنیت عمومی آنان از اولویت های پلیس است.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده واحدهای صنفی متخلف به وسیله شماره تلفن 110 پلیس را در جریان قرار دهند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1690

به "ممنوعیت فعالیت مشاغل پرریسک در تهران ، قهوه خانه متخلف پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت فعالیت مشاغل پرریسک در تهران ، قهوه خانه متخلف پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید