میدان کاخ سن پترزبورگ، تصاویر

به گزارش نامیت، میدان کاخ سن پترزبورگ قدمت تاریخی بسیار زیادی نیز داشته و به همین دلیل، از این میدان می توان به عنوان یکی از جاذبه هایی در سن پترزبورگ یاد کرد که ارزش جهانی دارد.

میدان کاخ سن پترزبورگ، تصاویر

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

تردیدی نیست که هنگام خرید بلیط هواپیما سن پترزبورگ و سفر به این شهر، یکی از زیباترین عکس های شما در Palace Square گرفته خواهد شد.

چرا بازدید از میدان کاخ سن پترزبورگ پیشنهاد می شود؟

میدان کاخ سن پترزبورگ اصلی ترین میدان این شهر بوده و موزه ای روباز از معماری های زیبای روسیه به شمار می رود.

صحنه میدان کاخ سن پترزبورگ همیشه شاهد اتفاقات و حوادث تاریخی بسیار زیادی بوده و به همین دلیل این مکان بسیار مهم و ارزشمند است.

این میدان با وصل کردن پل کاخ به نوسکی پروسپکت نقش مهمی در ارتباطات شهری سن پترزبورگ ایفا می نماید.

ستون الکساندر در وسط میدان از زیبایی و اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

تاریخچه میدان کاخ سن پترزبورگ

تاریخ شهر سن پترزبورگ پیوند عمیقی با میدان کاخ این شهر دارد. به طوری که اتفاقاتی مثل یکشنبه خونین سال 1905 میلادی و انقلاب اکتبر در این میدان اتفاق افتاده است. بین سال های 1918 تا 1944 این میدان با نام میدان اورتیسکی شناخته می شد.

به همین دلیل احتمالا در مطالعات تاریخی خود به چنین نامی نیز بر خورده باشید. این میدان تا اواسط قرن هجدهم خالی از هر نوع ساختمانی بود اما با ساخته شدن کاخ زمستان در آن، کم کم در اواخر قرن هجدهم میلادی، خانه های متعددی در ضلع جنوبی میدان ساخته و دیگر بناها نیز به آن اضافه شد تا اینکه امروزه میدان کاخ سن پترزبورگ به مهم ترین میدان این شهر از نظر ارتباطی، تاریخی، معماری و فرهنگی تبدیل شود. گفتنی است که این میدان، همیشه محل برگزاری جشن ها و فستیوال های بسیار عظیم شهر سن پترزبورگ روسیه نیز بوده است.

آنچه در میدان کاخ سن پترزبورگ می توان تماشا کرد

میدان کاخ سن پترزبورگ پر از جاذبه های زیبا و تماشایی است. در شمال این میدان، یک عمارت مشهور به نام کاخ زمستان قرار گرفته که تاریخ ساخت آن به سال 1754 برمی شود. این کاخ که توسط یک معمار ایتالیایی بنا شده، اولین ساختمانی است که ساخت آن در میدان کاخ سن پترزبورگ سرانجام یافت. به همین دلیل از این کاخ به عنوان نماد میدان کاخ سن نیز در تصاویر و عکس های مختلف استفاده می شود. در ضلع جنوبی میدان نیز عمارت زرد و سفید رنگی را می توان تماشا کرد که در گذشته محل استقرار نیروها و مهمات ارتش بوده است. این بنا نیز با حالت قوس مانند خود به دیگر نماد میدان کاخ سن پترزبورگ تبدیل شده است.

همچنین در ضلع شرقی میدان کاخ سن پترزبورگ ستاد کل نیروهای گارد سلطنتی و در سمت غربی آن، بنای ادمیرالتی قابل مشاهده است. در همین حال، ستون الکساندر با ارتفاع 47.5 متر و وزن تقریبی 500 تن در وسط میدان شکوه و عظمت خاصی به این منطقه بخشیده است. ناگفته نماند که این ستون در نوع خود، بلندترین مورد به شمار می رود.

هزینه و زمان پیشنهادی بازدید از میدان کاخ سن پترزبورگ چه قدر است؟

قدم زدن و گردش در میدان کاخ سن پترزبورگ هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشت. بنابراین، در برنامه سفر خودتان به شهر سن پترزبورگ حداقل 1 تا 2 ساعت زمان برای بازدید از این میدان و جاذبه های زیبای آن کنار بگذارید. البته برای بازدید از موزه ها و بناهای مشهوری که در نزدیکی میدان کاخ سن پترزبورگ قرار گرفته اند، باید مبلغی که بر روی بلیط ورودیه آنها ثبت شده است را پرداخت کرد.

فصل مناسب برای بازدید از میدان کاخ سن پترزبورگ چه زمانی است؟

از اواخر فصل بهار تا آخر تابستان، بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما خارجی سن پترزبورگ به شمار می رود. در همین حال، برای بازدید از میدان کاخ سن پترزبورگ نیز این ایام زمان مناسبی خواهد بود. چرا که هم آب و هوا شرایط خوبی در این ماه ها دارد و هم اینکه خورشید زمان بسیار زیادی در آسمان بوده و هوا روشن خواهد بود.

چگونه به میدان کاخ سن پترزبورگ برویم؟

برای دسترسی به میدان کاخ سن پترزبورگ هیچ راهی بهتر و ارزان تر از سوار شدن بر مترو وجود ندارد. بدین ترتیب شما با استفاده از تابلوهای راهنما کافیست خودتان را به ایستگاه آدمیرالتیسکایا برسانید. بعد از پیاده شدن در ایستگاه و خروج از آن، به سمت راست بروید به سمت خیابان بولشایا مورسکایا حرکت کنید و با چند قدم پیاده روی خودتان را به میدان کاخ سن پترزبورگ برسانید.

در نزدیکی میدان کاخ سن پترزبورگ از چه جاهای دیدنی دیگری می توان بازدید کرد؟

موزه آرمیتاژ: 300 متر

کاخ مارینسکی: 1 کیلومتر

موزه رکوردوف: 1.1 کیلومتر

سالن تئاتر میخائیلوسکی: 1.1 کیلومتر

چه هتل هایی در نزدیکی میدان کاخ سن پترزبورگ برای اقامت وجود دارد؟

هتل وولنا: 450 متر

هتل تیم کلاب: 600 متر

هتل اکاترینا: 650 متر

هتل مویکا 5: 1.1 کیلومتر

چه رستوران ها و غذاخوری هایی نزدیک به میدان کاخ سن پترزبورگ هستند؟

رستوران جانو رستوبار: 1.2 کیلومتر

رستوران اونا: 1.2 کیلومتر

رستوران داچینکی: 1.5 کیلومتر

رستوران مارکتپلیس: 1.7 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1170

به "میدان کاخ سن پترزبورگ، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میدان کاخ سن پترزبورگ، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید