نخستین جلسه استماع در روند تحقیقات استیضاح ترامپ امروز برگزار می گردد

به گزارش نامیت، مدیر سابق کمپین دونالد ترامپ امروز (سه شنبه) و همزمان با تحقیقات دموکرات ها در مورد رئیس جمهوری، در نخستین جلسه استماع کمیته قضایی مجلس نمایندگان حاضر می گردد تا به سوالات آنان در آنچه تحقیقات استیضاح می خوانند، پاسخ دهد.

نخستین جلسه استماع در روند تحقیقات استیضاح ترامپ امروز برگزار می گردد

در حالی که دموکرات ها در حال آنالیز و تحقیقات درباره امکان استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا هستند، کوری لواندوسکی، مدیر سابق کمپین ترامپ امروز در برابر کمیته قضایی مجلس نمایندگان حاضر خواهد شد تا درباره گزارش رابرت مولر، بازرش ویژه رسیدگی به پرونده مداخله روسیه در انتخابات 2016 آمریکا شرح دهد.

با این حال به نظر نمی رسد که دموکرات ها اطلاعات تازه ای به دست بیاورند زیرا انتظار نمی رود لواندوسکی که از دوستان وفادار ترامپ و حامی او است، بیش از آنچه سال گذشته به رابرت مولر گفته، در این جلسه ارائه دهد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، علاوه بر لواندوسکی، ریک دیربورن و راب پورتر، معاونان سابق کاخ سفید نیز برای شهادت احضار شدند اما به دستور کاخ سفید در این جلسه حاضر نخواهند شد.

پت سیپولونه، مشاور کاخ سفید در نامه ای به کمیته قضایی مجلس نمایندگان نوشت، وزارت دادگستری توصیه نموده این دو دستیار سابق باید به دلیل مصونیت قانونی که دارند، احضارها را نادیده بگیرند. وکلای این دو مرد نیز اعلام کردند که این دو به دستورات ترامپ عمل می نمایند. به این دو مرد توصیه شده که در این جلسه شرکت ننمایند زیرا دارای مصونیت قانونی هستند که مشاوران ارشد رئیس جمهوری را از شهادت دادن در امان می دارد.

این مشاور کاخ سفید در نامه ای دیگر نوشت، لواندوسکی که هرگز برای کاخ سفید کار ننموده، نباید گفت وگوهای خصوصی با ترامپ را افشا کند.

می توان با اطمینان گفت که اکثریت جمهوری خواه سنا هرگونه اقدام مجلس نمایندگان با اکثریت دموکرات را برای متهم کردن دونالد ترامپ رد خواهد نمود. همچنین بعضی دموکرات ها ابراز نگرانی نموده اند که کوشش برای استیضاح ترامپ می تواند مانع از دستیابی آن ها به دستاوردهای دیگر برای تقویت صندلی این حزب در انتخابات 2020 گردد.

با این حال کمیته قضایی مجلس نمایندگان به آنالیز خود ادامه می دهد و طی روزهای گذشته مقرراتی را برای جلسات استماع استیضاح وضع نموده است که برای نخستین بار در مورد لواندوسکی اجرا خواهد شد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 369

به "نخستین جلسه استماع در روند تحقیقات استیضاح ترامپ امروز برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین جلسه استماع در روند تحقیقات استیضاح ترامپ امروز برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید