نقدها و نمرات Redfall منتشر شد؛ ضربه ای دیگر به فهرست بازی های ایکس باکس گیم پس

به گزارش نامیت، بازی ردفال (Redfall) حدود یک سال پیش عرضه شد. این بازی در این مدت توانست هواداران زیادی را به خود جذب کرد و گیمرهای زیادی منتظر آن بودند. سازندگان بازی ردفال شرکت آرکین (Arkane) بوده که سابقه خوبی در دنیای گیمینگ دارد. حال چیزی تا عرضه رسمی بازی ردفال نمانده و نقد و نمرات این بازی عرضه شده است.

نقدها و نمرات Redfall منتشر شد؛ ضربه ای دیگر به فهرست بازی های ایکس باکس گیم پس

آرکین یکی از برترین شرکت های سازنده بازی است. با ردفال نیز این شرکت کوشش کرد تا یک نسبتاً تازه را امتحان کند. عناوینی که تا الان به وسیله آرکین ساخته شده همگی تک نفره بوده و داستانی بودند. حال ردفال یک عنوان کوآپ و شوتر بوده که در یک جزیره بزرگ و پر از خون آشام جریان دارد.

برخلاف تصور ردفال نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. این بازی نمره 62 را از سایت متاکریتیک (Metacritics) و نمره 65 را از سایت اپن کریتیک (Open Critics) دریافت کرد. نکته اصلی اینجاست که شرکت آرکین معمولاً عناوین بسیار خوب و با کیفیتی را عرضه می نماید. به همین علت این نشان می دهد که آرکین نتوانسته به خوبی وارد یک سبک تازه بگردد.

مسائل اصلی که به این بازی وارد است، اول جهانی خالی و مأموریت های تکراری آن است. همینطور اینکه بازی ردفال عملکرد بسیار بدی روی سیستم های مختلف مخصوصاً کامپیوتر داشته که این موضوع مشکل را بدتر می نماید. این نقدها باعث شده تا عرضه بازی ردفال چندان خوب نباشد. حال با خلاصه نقد و نمرات بازی ردفال با ما همراه باشید.

خلاصه نقد و نمرات بازی ردفال

Dual Shockers - امتیاز 8.5 از 10

ردفال یک عنوان جهان باز و شوتر عجیب است. جایی که شما می توانید به تنهایی در شب ها وارد یک خانه ترسناک شده و بعد با دوستانتان به مبارزه با یک خون آشام بزرگ بپردازید. این بازی یک عنوان عجیب است ولی عجیب خوب است.

VGC - امتیاز 8 از 10

بازی ردفال یک ماجراجویی لذتب بخش با مبارزات بسیار مجذوب کننده است. جهانی بازی نیز آنقدر مجذوب کننده است که به راحتی تعطیلات آخر هفته شما را مشغول خواهد نمود. این بازی پر از استانداردهای آرکین بوده که باعث می گردد روند بازی عجیب باشد. با این حال ردفال یک عنوان شجاعانه و یک تجربه پیروز برای آرکین است. ردفال پر از ایده های نوین و خاص بوده که باعث می گردد عنوان خاصی باشد. حال امیدواریم که بازی ردفال بتواند در این سبک تغییر زیادی ایجاد کند و روی عناوین دیگر این سبک نیز اثر داشته باشد.

PCgamesN - امتیاز 7 از 10

تا زمانی که شما سیستم هوش مصنوعی بازی را در نظر نگیرید، بازی ردفال یک عنوان اکشن و جالب است. با این حال این بازی یک عنوان ناامید کننده از طرف شرکت آرکین است. به علت اینکه انتظارات از این شرکت بسیار بالا بوده و می توانست یک تجربه بسیار لذت بخش را به هواداران ارائه دهد.

Screen Rant - امتیاز 7 از 10

ردفال عملکرد نسبتاً خوبی در سبک چند نفره دارد. در اصل این بازی نکات مثبتش بیشتر از منفی بوده و همین باعث می گردد که تجربه بدی را ارائه ندهد. بازی ردفال برای مدت محدود می تواند یک عنوان چند نفره بسیار لذت بخش باشد.

VG247 - امتیاز 6 از 10

بازی ردفال نشانه های زیادی از عناوین قبلی آرکین را با خود دارد. این بازی نیز مانند عناوین قبلی این شرکت دارای مبارزات بی سر و صدا و داستان پخش است که باید به وسیله کاربر به هم متصل گردد. بحث اینجاست که نتیجه این فرمول در این بازی بدتر از همواره است. بازی ردفال یک عنوان جهان باز و اول شخص شوتر خوب است که می توانید با دوستان از آن لذت ببرید. با این حال این بازی یک قدم رو به عقب نسبت به عنوانی قبلی شرکت آرکین است. این بازی تنها عنوان از شرکت آرکین بوده که با تجربه نکردن آن چیزی از دست نخواهید داد.

Games Radar Plus - امتیاز 5 از 10

حتی خون آشام های جالب و جهانی مهیج بازی ردفال هم نمی تواند مشکل گیم پلی این بازی را رفع کند. گیم پلی این بازی بسیار تکراری بوده و پس از مدتی تجربه شرایط بهتر نخواهد شد. هرچه هم بیشتر بازی کنید، این موضوع بیشتر به چشم می آید.

Dexerto - امتیاز 4 از 10

شرکت آرکین معروفیت بسیار خوبی در جهانی گیمینگ دارد. با این حال این شرکت نتوانست در ردفال مانند گذشته عمل کند. ردفال عملکرد بسیار بدی، مخصوصاً روی کامپیوتر، دارد. زمانی هم که این بازی خوب اجرا گردد، حس یک تعداد ایده متفرقه را به کاربر داده که کنار هم جمع شده اند.

Gamespot - امتیاز 4 از 10

آرکین با این بازی به خود ضربه زد. این شرکت کوشش کرد تا سبک گیم پلی خاص خود را با کو آپ و اول شخص شوتر مخلوط کند که باعث شد نتیجه آن بسیار ناامید کننده باشد.

NME - امتیاز 4 از 10

ردفال پتانسیل ایده اصلی خود را با جهان و گیم پلی خود از بین می برد. مبارزات و روند بازی بسیار سیستماتیک بوده و محتوای خاصی ندارد. کرکترهای مجذوب کننده و موسیقی مجذوب کننده باز هم نمی تواند بازی ردفال را نجات دهد. بحث اینجاست که وقتی یک عنوان شوتر مجذوب کننده نباشد، هیچ چیزی نمی تواند آن را بهتر کند.

نمرات دیگر بازی ردفال

  • XGN - امتیاز 8 از 10
  • COG Connected - امتیاز 78 از 100
  • Game Grin - امتیاز 75 از 100
  • Worth Playing - امتیاز 7 از 10
  • Video Gamer - امتیاز 7 از 10
  • Gamersky - امتیاز 6 از 10
  • Gamespew - امتیاز 5 از 10
  • Gamer.no - امتیاز 4 از 10
  • Gamereactor UK - امتیاز 4 از 10
  • GGRecon - امتیاز 4 از 10
منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1402 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2168

به "نقدها و نمرات Redfall منتشر شد؛ ضربه ای دیگر به فهرست بازی های ایکس باکس گیم پس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقدها و نمرات Redfall منتشر شد؛ ضربه ای دیگر به فهرست بازی های ایکس باکس گیم پس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید