هتل آپارتمان های مشهد دور از حرم کدام هاست؟

به گزارش نامیت، درست است که نزدیکی هتل ها در مشهد به بارگاه امام هشتم شیعیان مزیت بزرگی محسوب می گردد. ولی هستند مسافرانی که در سفر به مشهد در پی هتلی دور از حرم می گردند. شلوغی خیابان های منتهی به حرم، گران بودن هتل های نزدیک حرم امام رضا و دنج و آرام بودن هتل های دور از حرم، از دلایلی است که این دسته را مجاب می نماید که در هتلی دیگر اقامت داشته باشند. ما در این پست دو تا از هتل آپارتمان های مشهد دور از حرم امام رضا (ع) را برایتان نوشته ایم.

هتل آپارتمان های مشهد دور از حرم کدام هاست؟

هتل آپارتمان اسپینو، 3 ستاره

هتل آپارتمان اسپینو در خیابان 17 شهریور قرار گرفته و با فاصله 20 دقیقه ای تا حرم امام رضا جزو هتل های دور از حرم محسوب می گردد. اسپینو، هتل نوسازی است و رستوران، کافی شاپ، تاکسی سرویس، سونا، جکوزی، کافی نت، لاندری از امکاناتش است. هر شب اقامت در اتاق دوتخته این هتل با تخفیف 65 هزار تومان می گردد. برای اطلاع از قیمت اتاق های هتل اسپینو، این صفحه را ببینید.

آدرس: خیابان هفده شهریور، خیابان عنصری شرقی، پلاک 20

هتل آپارتمان سمرقند، 1 ستاره

هتل آپارتمان سمرقند یکی از هتل آپارتمان های مشهد دور از حرم است. 30 دقیقه پیاده روی تا حرم و قرار گرفتن آن در خیابان دانشگاه باعث شده برای آن دسته از مسافران که در پی هتلی دورتر از حرم می گردند، یکی از گزینه ها باشد. آپارتمان های هتل آپارتمان سمرقند مجهز به آشپزخانه است که می تواند در کم کردن هزینه های سفر موثر باشد. گشت درون شهری، تاکسی سرویس ،ترانسفر بدرقه، فروشگاه و غرفه، ترانسفر رایگان فرودگاه و آسانسور از امکانات هتل آپارتمان سمرقند است. هزینه اقامت در آپارتمان یک خوابه دوتخته این هتل برای هرشب با تخفیف 140 هزار تومان است.

آدرس: خیابان دانشگاه، دانشگاه 23

از دیگر هتل آپارتمان های مشهد دور از حرم

هتل آپارتمان قصر آیدین، یک ستاره

آدرس: خیابان امام رضا 19

هتل آپارتمان تابش، یک ستاره

آدرس: خیابان امام رضا، خیابان شهید حنایی، شهید حنایی 17

هتل آپارتمان مقرون به صرفه در مشهد

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1878

به "هتل آپارتمان های مشهد دور از حرم کدام هاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آپارتمان های مشهد دور از حرم کدام هاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید