خاتمه کار بسکتبالیست های قمی در مسابقات امیدهای کشور

به گزارش نامیت، علی خبری در مصاحبه با خبرنگاران، گفت: مسابقات بسکتبال رده سنی امید کشور در دو بخش پسران و دختران به خاتمه رسید و تیم های اعزامی استان قم در این رقابت ها نتوانستند جواز صعود به سطح بالاتر را کسب نمایند.

خاتمه کار بسکتبالیست های قمی در مسابقات امیدهای کشور

وی اضافه کرد: در رقابت های بخش پسران که در کرمانشاه برگزار گردید تیم بسکتبال استان قم با شکست در مسابقات خود نتوانست صعود کند البته تیم بسکتبال قم در رده سنی امید تاکنون تشکیل نشده بود و طبیعتاً سال گذشته هم در این مسابقات شرکت نداشت و تیمی بی تجربه بود.

دبیر هیئت بسکتبال استان قم گفت: در مسابقات بخش دختران در دزفول، تیم بسکتبال امیدهای قم در رده چهارم جدول 6 تیمی نهاده شد و صعود نکرد به طوری که این تیم در 5 بازی خود 3 باخت و 2 برد در کارنامه خود ثبت کرد.

خبری بیان داشت: پس از 2 برد و یک شکست در ابتدای راه، بسکتبالیست های قمی در ادامه کار برابر گیلان با نتیجه 67 بر 31 مغلوب شدند و سپس 36 بر 55 مغلوب تیم کردستان شدند و بدین ترتیب به کار خود در این مسابقات سرانجام دادند.

وی عنوان نمود: در رده سنی نوجوانان پسر، تیم بسکتبال قم در آبادان مسابقات خود را برگزار کرد و موفق شد با کسب مقام قهرمانی به دسته بالاتر صعود کند و تیم نونهالان پسر قم نیز در مسابقات خود به میزبانی قم، پس از تیم البرز نایب قهرمان شد و این تیم نیز به دسته بالاتر راه یافت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 30

به "خاتمه کار بسکتبالیست های قمی در مسابقات امیدهای کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه کار بسکتبالیست های قمی در مسابقات امیدهای کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید