پیروزی مقتدرانه تیم والیبال نوجوانان ایران برابر جمهوری چک

به گزارش نامیت، به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال نوجوانان ایران در یک بازی حساس و هیجان انگیز جمهوری چک را با نتیجه قاطع سه بر صفر از پیش رو برداشت تا ضمن صعود به جمع 8 تیم برتر قهرمانی دنیا، حریف آرژانتین گردد.

پیروزی مقتدرانه تیم والیبال نوجوانان ایران برابر جمهوری چک

با ما سفر کنید و با تور جمهوری چک از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای پراگ را ببینید.

تقابل حساس، نفس گیر و مجذوب کننده ایران و جمهوری چک برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های قهرمانی نوجوانان دنیا با نتیجه سه بر صفر به سود ایران انتها یافت.

شاگردان مسعود آرمات مرحله گروهی مسابقات را با ارائه عملکردی قابل قبول، کسب 3 برد، یک باخت، 9 امتیاز و قرار گرفتن در رده دوم جدول رده بندی گروه A به خاتمه بردند.

جمهوری چک هم از جمله تیم های مدعی گروه B بود که کارش را با 2 برد، 2 باخت، 7 امتیاز و ایستادن در رده سوم گروه به اتمام رساند.

جنگ ایران و چک برای مشخص تیم راه یافته به جمع 8 تیم برتر از تقابل پایاپای دو تیم در ست اول آغاز شد؛ جایی که امتیاز 26 بر 24 به سود ایران نقش بست تا کشمش برای راه یابی به مرحله دوم مسابقات در ست دوم مجذوب کننده تر پی گیری گردد.

در این ست نوجوانان ایران آغاز خوبی داشتند و با ایجاد اختلاف امتیاز با حریف، فرایند رو به جلوی تیم را حفظ کردند و درنهایت با ثبت امتیاز 25 بر 20 به سود خود مهیای ست سوم شدند؛ جایی که نوار پیروزی ایران ادامه یافت و در یک بازی کامله یک طرفه، ایران به امتیاز 25 بر 13 رسید و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

شاگردان مسعود آرمات فردا در مرحله سوم رقابت ها مقابل آرژانتین صف آرایی خواهند کرد.

لازم به ذکر است در این بازی با تصمیم کادرفنی، یوسف کاظمی، یونس جوان، امیرحمد گلزاده، پوریا حسین خانزاده، عرشیا به نژاد، عرفان نوروزی و سجاد جلوداریان (لیبرو) به اسم ترکیب اولیه وارد زمین شدند.

ترکیب نخستین تیم چک هم متشکل از یاکوپ کلایمون، ییری بندا، شیمون بیکنار، داوید کلادور، یان یراسک، لوکاش دات و مکی شالک (لیبرو) بود.

هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان دنیا (زیر 19 سال) از 2 تا 11 شهریور به میزبانی ایران (تهران) و در دو سالن دوازده هزار نفری آزادی و سالن فدراسیون والیبال برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1705

به "پیروزی مقتدرانه تیم والیبال نوجوانان ایران برابر جمهوری چک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی مقتدرانه تیم والیبال نوجوانان ایران برابر جمهوری چک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید