تور دهلی: پیشبرد روابط ایران و هند منطبق با ذائقه و روحیات گردشگران

به گزارش نامیت، نشست آنالیز ذائقه و روحیات گردشگران از کشور #هند با هدف پیشبرد روابط #گردشگری دو کشور با حضور رایزن بازرگانی ایران در معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار گردید.

تور دهلی: پیشبرد روابط ایران و هند منطبق با ذائقه و روحیات گردشگران

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش دنیای سفر از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، پیرو انعقاد تفاهم نامه میان معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی و سازمان توسعه و تجارت، نشست توجیهی و آگاهی بخشی از ظرفیت های حوزه گردشگری به صورت اختصاصی از سوی دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی با حضور لیلا اژدری مدیرکل این دفتر برای حسین بامیری رایزن بازرگانی تازه ایران که قصد عزیمت و فعالیت در کشور هند را دارد برگزار و موضوع فراهم آوردن زیرساخت های لازم برای شناخت ذائقه و روحیات گردشگران ورودی از هند به عنوان مهم ترین هدف الزامی و در دستور کار نهاده شد.

کوشش برای شناخت و آشنایی با ذائقه و روحیات گردشگران از کشور هند به عنوان رهنمود از سوی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در دستور کار رایزن بازرگانی اعزامی به کشور هندوستان نهاده شد تا گامی دیگر به سوی اجرایی شدن تفاهم نامه مشترک میان وزارت گردشگری و سازمان توسعه و تجارت برداشته گردد.

بر این اساس در نظر گرفتن نوع ذائقه خوراکی هندی ها مبتنی بر گیاهان، لحاظ کردن اصول ارزشی آنها، در نظر گرفتن فضای مجازی مورد علاقه فعالیت آنها و نیز تمایل آنها به نوع مکان و جاذبه های گردشگری و طبیعی بخشی از مباحث مورد توافق برای حرکت به سوی تامین زیرساخت های مورد احتیاج مطرح شد.

بعلاوه در این نشست ارائه و معرفی محصولات متنوع صنعت گردشگری ایران با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی و نیز بهره مندی از امکانات اطلاع رسانی موجود و در اختیار رایزنان بازرگانی به عنوان یکی دیگر از مصوبات این نشست مطرح شد.

برگزاری جشنواره های متنوع و متعدد از قبیل موسیقی، خوراک، اقوام، فرهنگی، شب های ایرانی و نیز استفاده از جشن سده از جمله پیشنهادهای مطرح در راستای جذب گردشگران هندی بر مبنای علاقه مندی آنها به رویدادهای متنوع به شمار می آید.

علاوه بر این بر مبنای اینکه هندی ها از ایران شناخت کافی ندارند و باید این آگاهی به وسیله تورهای آشناسازی، تبلیغات محیطی، دیجیتالی و غیره ایجاد گردد برنامه ریزی برای تبلیغات در شبکه های تلویزیونی با بینندگان متعدد از کشور هند، تهیه کلیپ از جاذبه های گردشگری مورد پسند گردشگران هندی، شرکت در نمایشگاه های داخلی و نیز نمایشگاه هایی خارج از این کشور که هندی ها حضور دارند، تهیه و ارائه بسته های سرمایه گذاری با توضیح و جزئیات کامل، برنامه ریزی برای حضور در بازار هندوستان به وسیله نشست های B2B و نیز اجرای تورهای آشناسازی بسیار حائز اهمیت است که در دستور کار دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی نهاده شد.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1896

به "تور دهلی: پیشبرد روابط ایران و هند منطبق با ذائقه و روحیات گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دهلی: پیشبرد روابط ایران و هند منطبق با ذائقه و روحیات گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید