کدام هتل ها در مشهد پنت هاوس دارند؟

به گزارش نامیت، هتل مشهد در لِول های مختلف در سرتاسر این شهر مقدس ایجاد شده اند که هرکدام به نوعی محبوبیت خاصی در بین زائرین دارند. اما موضوعی که ممکن است گاهی علاوه بر زیارت، باعث جذب زائرین عزیز گردد، هتل هایی هستند که در کنار تمامی ویژگی های خود، دارای خصوصیاتی مجزا از دیگر هتل ها باشند.

کدام هتل ها در مشهد پنت هاوس دارند؟

هتل درویشی مشهد تنها هتل مشهد دارای پنت هاوس می باشد که می توانید برای رزرو آن از سایت پرشین هتل با بهترین قیمت اقدام نمایید.

هتل مشهد در عنوان های پنج ستاره اغلب هتل هایی هستند که علاوه بر یک اقامتگاه، می توانند دلیلی بر جذب گردشگران به سمت این شهر محسوب شوند. به عنوان مثال دارا بودن پنت هاوس در بین دیگر واحد های اقامتی، یکی از ویژگی هایی است که کمتر هتلی از آن برخوردار می باشد و این موضوع از خاصیت های هتل درویشی مشهد به شمار می رود.

اتاق ها و پنت هاوس های هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد، تنها هتل پنت هاوس دار در شهر مشهد

هتل درویشی مشهد تنها هتل در شهر مشهد است که خصوصیت دارا بودن واحد پنت هاوس در بین واحد های اقامتی را دارا می باشد. از این رو سالانه گردشگران زیادی از خارج و داخل ایران به منظور اقامت در پنت هاوس های این هتل به شهر مشهد سفر می نمایند. هتل درویشی مشهد هتلی پنج ستاره می باشد که به عنوان دومین هتل برتر در شهر مشهد شناخته می گردد.

هتل 5 ستاره مجلل درویشی مشهد از سال 1390 فعالیت خود را در عرصه هتل داری شروع نمود و از همان ابتدا توانست یکی از رقبای اصلی برای دیگر هتل های برتر در این شهر محسوب گردد. اگر شما نیز علاقه مند هستید در یک واحد اقامتی خاص به استراحت در کنار خانواده بپردازید، این مطلب را تا پایان دنبال کنید.

رزرو بهترین هتل های مشهد از اینجا امکان پذیر است

در هتل درویشی مشهد چند واحد پنت هاوس وجود دارد؟

واحد های پنت هاوس در هتل درویشی مشهد تعداد بالایی ندارند و تنها به دو واحد محدود می شوند. یکی از این پنت هاوس ها به نام پنت هاوس رم و دیگری به نام پنت هاوس اسپا نام گذاری شده اند که هرکدام دارای ویژگی های خاص و فضایی متفاوت می باشند. گفتنی است پنت هاوس های هتل درویشی مشهد به دلیل محدود بودن در تعداد، بیشتر اوقات تکمیل ظرفیت می باشد؛ از این رو می بایستی تا مدتی پیش از اقامت اقدام به رزرو خود نمایید. البته ناگفته نماند که برای اقامت در این پنت هاوس های هتل نیز باید هزینه ای بالا را پرداخت کنید که این می تواند تور مشهد را به یک تور گران قیمت تبدیل کند.

پنت هاوس رُم هتل درویشی مشهد

معرفی پنت هاوس روم در هتل درویشی مشهد

همانطور که گفته شد یکی از پنت هاوس ها در هتل درویشی مشهد به نام پنت هاوس رم شناخته می گردد. دکوراسیون این واحد اقامتی، همانطور که از نامش پیدا است به گونه ای طراحی شده است که حس اقامت همانند یکی از پادشاهان رمی را به مهمانان در هنگام استراحت منتقل می نماید. پنت هاوس رم در هتل درویشی مشهد را می توان به عنوان مجلل ترین واحد اقامتی در این هتل تلقی کرد. امکانات لوکس و عالی در این واحد اقامتی مهمانان را علاقه مند می نماید تا ساعاتی طولانی را به استراحت در کنار عزیزان بپردازند و از خارج شدن از اتاق خود اجتناب نمایند.

بیشتر بدانید : معرفی بهترین هتل ها نزدیک حرم

پنت هاوس اسپا در هتل درویشی کیش، دومین پنت هاوس خاص

یکی دیگر از پنت هاوس های هتل درویشی مشهد به نام پنت هاوس اسپا نام گذاری شده است که دومین پنت هاوس خاص در این هتل می باشد. فضای نسبتا جادار به همراه امکانات پیشرفته می تواند بهترین و به یادماندنی ترین اقامت را برای شما عزیزان رقم زند. دیزاین پنت هاوس اسپا در هتل درویشی مشهد به گونه ای مدرن و به روز طراحی شده است. اقامت در این پنت هاوس می تواند علاوه بر لذت یک استراحت آرامش بخش، خدمات اسپا را نیز در اختیار شما عزیزان بگذارد که وجود این خدمات در اتاق به طور شخصی، ویژه و عالی محسوب می گردد.

پنت هاوس اسپا هتل درویشی مشهد

از چه سایتی اقدام به رزرو پنت هاوس در هتل درویشی مشهد نماییم؟

پنت هاوس های هتل درویشی مشهد همانطور که گفته شد در بیشتر اوقات ظرفیت تکمیل دارند و البته قیمتی بالا را نیز دارا می باشند. اما شما می توانید با رزرو آنی از سایت پرشین هتل www.epersianhotel.com علاوه بر برخورداری از پایین ترین قیمت موجود به صورت آنی رزرو خود را انجام دهید. البته پیشنهاد می گردد پیش از رزرو حتما با کارشناسان و پشتیبانی سایت به شمار تلفن های 05138095 و 05138096 تماس حاصل فرمایید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1500

به "کدام هتل ها در مشهد پنت هاوس دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام هتل ها در مشهد پنت هاوس دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید