گلکسی S21 اولترا احتمالا در وضوح

به گزارش نامیت، سامسونگ در سال 2021، احتمالا اولین شرکتی خواهد بود که پرچم دارهای خود را راهی بازار می نماید. پرچم دارهای سری گلکسی S21 که شامل مدل استاندارد، پلاس و اولترا خواهند شد. تا به امروز در رابطه با این گوشی ها خبرهای زیادی منتشر شده. به همین دلیل امروز هم یکی از افشاگران مدعی شده برخلاف پرچم دارهای سال 2020 غول کره ای، گلکسی S21 اولترا در وضوح +QHD از رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی می نماید.

گلکسی S21 اولترا احتمالا در وضوح

همانطور که می دانید، گوشی های سری گلکسی S20 و گلکسی نوت 20 اولترا تنها در صورتی امکان تنظیم رفرش ریت روی 120 هرتز را دارند که وضوح تصویر به +FHD کاهش پیدا کند. در غیر این صورت، در وضوح +QHD، رفرش ریت باید روی 60 هرتز تنظیم می شد. اما اینطور که به نظر می رسد، غول کره ای میخواهد سال جاری این محدودیت را شکسته و گلکسی S21 اولترا را با امکان پشتیبانی از رفرش ریت 120 هرتز حتی در وضوح تصویر +QHD راهی بازار کند.

به گزارش افشاگر Ice Universe، گلکسی S21 اولترا از نمایشگری با کیفیت 2K بهره می برد. وضوح تصویر 2K از لحاظ کیفیت، بین 1080P و 4K قرار می گیرد و بسته به اندازه نمایشگر، می تواند در نهایت به 1440 × 3088 پیکسل برسد. همچنین در توییت Ice Universe، به این عبارت اشاره شده؛ 2K + 120Hz. این یعنی به احتمال بسیار زیاد، قدرتمندترین پرچم دار سری S21 سامسونگ می تواند در وضوح تصویر +QHD نیز از رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی کند.

  • تصویری از قاب محافظ گلکسی S21 منتشر شد

این موضوع می تواند S21 اولترا را به اولین گوشی سامسونگ تبدیل کند که از چنین قابلیتی بهره می برد. چون در هیچ یک از گوشی های قدیمی سامسونگ، شاهد پشتیبانی از این دو قابلیت به صورت همزمان نبودیم. بهترین قابلیتی که سامسونگ توانسته تا به امروز در پرچم دارهای خود انجام دهد، در گلکسی نوت 20 اولترا و با معرفی حالت رفرش ریت متغیر بوده. قابلیتی که باعث می گردد نمایشگر به صورت اتوماتیک و بر اساس آنچه که کاربر انجام می دهد، رفرش ریت را بین 60 - 120 هرتز تنظیم می نماید تا بدین ترتیب باتی مصرف کمتری داشته باشد.

البته پشتیبانی از رفرش ریت 120 هرتز در وضوح +QHD می تواند مصرف انرژی را بسیار افزایش دهد. طبق شنیده ها، گلکسی S21 اولترا قرار است از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره ببرد. اگرچه این ظرفیت از باتری برای یک پرچم دار ایده آل محسوب می گردد، اما باز هم کنترل مصرف انرژی در این حالت بسیار سخت شده و سامسونگ به یک بهینه سازی بسیار حرفه ای در سیستم نرم افزاری خود نیازمند خواهد بود.

در حال حاضر در رابطه با گلکسی S21 اولترا خبرهای متعددی منتشر شده. اینطور به نظر می رسد که این گوشی در اواسط ماه دسامبر فراوری انبوه خواهد شد. با این حال یک سری شایعات هم به این موضوع اشاره داشته اند که فراوری نسخه های آزمایشی این محصول شروع شده.

گفته می گردد گلکسی S21 اولترا از نمایشگر 6.8 اینچی با حفره ای در وسط آن جهت تعبیه دوربین سلفی بهره می برد. علاوه بر این ها، به نظر می رسد سامسونگ برای این گوشی از سنسور ایزوسل HM3 استفاده نموده که در جذب نور، 12 درصد بهتر از سنسور بکار رفته در گلکسی S20 اولترا عمل می نماید. با این حال فعلا باید خبرهای پیرامون این محصولات را در حد یک شایعه بسیار محتمل در نظر بگیریم تا دی ماه سال جاری (احتمالا) که سامسونگ بالاخره از آن ها رونمایی خواهد نمود.

  • گلکسی S21 احتمالا با هدفون گلکسی بادز Beyond درون جعبه راهی بازار می گردد

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1236

به "گلکسی S21 اولترا احتمالا در وضوح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S21 اولترا احتمالا در وضوح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید