گوگل فوتوز از مرز یک میلیارد کاربر فعال عبور کرد

به گزارش نامیت، گوگل فوتوز به یکی از محبوب ترین اپ های مدیریت عکس تبدیل و پیروز شده از مرز یک میلیارد کاربر فعال عبور کند. این موضوع به دلیل محبوبیت نرم افزارهای مختلف مدیریت عکس است.

گوگل فوتوز از مرز یک میلیارد کاربر فعال عبور کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوگل از سال 2002 برای یاری به کاربران در مدیریت عکسهایشان سرویس پیکاسا را افتتاح کرد و از سال 2015 سرویس گوگل فوتوز مستقل شد. اکنون و پس از چهار سال فعالیت به عنوان یک سرویس مستقل، گوگل فوتوز دارای یک میلیارد کاربر فعال است. بیشتر عکسهای این سرویس از گوگل به صورت رایگان ذخیره می شوند.

سرویس گوگل فوتوزی که امروز میشناسیم برای رسیدن به جایگاه کنونی کوشش زیادی کرد. این سرویس فعالیت خود را به عنوان بخشی از Google+ شروع کرد اما چند سال پیش از Google+ حذف یا به عبارتی دقیق تر جدا شد و کوشش کرد مشترکین خاص خود را پیدا کند. بر همین اساس نیز به سرعت تعداد زیادی کاربر فعال پیدا کرد.

شاید بگویید عدد یک میلیارد برای گوگل فوتوز نو نیست و این سرویس در سال 2017، از گوگل پلی یک میلیارد بار دانلود شده است. اما این یک میلیارد بار دانلود با یک میلیارد کاربر فعال تفاوت دارد. یکی از مهمترین مواردی که کاربران را ترغیب به استفاده از گوگل پیکسل می نماید این است که این سرویس، اقدام به ذخیره سازی فشرده عکس ها می نماید و و بیشتر گوشی های پیکسل گوگل دارای نسخه پشتیبان تهیه عکس با کیفیت اصلی هستند.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آذر 1401 بروزرسانی: 27 آذر 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2106

به "گوگل فوتوز از مرز یک میلیارد کاربر فعال عبور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل فوتوز از مرز یک میلیارد کاربر فعال عبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید