یک برنامه سفر 4 روزه عالی به شانگهای

به گزارش نامیت، برنامه سفر 4روزه به شانگهای

آیا برای رفتن به سفر آماده اید؟ تور چین را انتخاب کرده اید یا اینکه می خواهید برای جهانگردی های خود به چین سفر کنید؟ یکی از شهرهای مطرح و البته توریستی چین که بیشتر گردشگران و جهانگردان برنامه سفر به آن را می ریزند، شهر شانگهای است. این شهر یکی از زیباترین و پر از جاذبه ترین شهرهای چین است که به دلیل موقعیت قرارگیری اش در کنار دریا، و البته هتل ها و امکانات مدرن امروزی تبدیل به قطب مهم گردشگری چین شده است. برنامه سفر 4روزه به شانگهای به شما این کمک و راهنمایی را می دهد که برای خود برنامه مدون و دقیقی بریزید و با اطلاعات بیشتری سفر کنید. اگر نمی دانید که 4 روز سفر خود را در شانگهای چگونه بگذرانید این مطلب مجله خبرنگاران برایتان مفید خواهد بود.

یک برنامه سفر 4 روزه عالی به شانگهای

شهر شانگهای را می توان همانند شهر نیویورک آمریکا اما در چین دانست. شهری که هیچ وقت نمی خوابد. این شهر با جمعیتی در حدو 23 میلیون یکی از پرجمعیت ترین شهرهای جهان است.

به همین دلیل سیستم حمل و نقل عمومی در این شهر بسیار راحت و آسان بوده و تقریبا می تواند گردشگران را به تمام جاذبه های مطرح شهر برساند.

روز اول - شروع بازدید از جاذبه های تاریخی شهر

اگر پکن را با میدان تاین آنمن می شناسند، شانگهای را بدون شک با منطقه تفریحی بوند (Bund) می شناسند. بنابراین در روز اول برنامه سفر 4روزه به شانگهای در تور چین، سعی کنید ابتدا به دیدن این میدان بروید. ساختمان ها و برج های برج مسکونی و اداری در اطراف رود پودونگ گسترش یافته اند و منظره ای که ایجاد کرده اند، امروزه یکی از زیباترین خط افق های شهری شده است. در این منطقه قدم بزنید. کمی عکاسی کنید و سعی کنید که کم کم با فضای شهر شانگهای خو بگیرید.

عبور از پودونگ

پس از اینکه از سمت منطقه بوند، رودخانه و منظره را تماشا کردید، از پودونگ گذر کرده و به سمت دیگر رودخانه بروید. این منطقه به شما حس سفر به آینده را می دهد. این محله را در هیچ کجای جهان نخواهید دید.

بازدید از مرکز مالی شانگهای - 2 ساعت

قطعا تماشای این محله از بالا لذت دیگری دارد. در سفر 4روزه به شانگهای می توانید به بالای بسیاری از ساختمان ها بروید. برج تلویزیون مروارید یکی از بهترین تراس ها را دارد. همچنین می توانید به طبقه 87 ام ساختمان مرکز مالی شانگهای بروید، آب میوه ای سفارش دهید و از نمای شهر لذت ببرید.

بازدید از موزه تاریخ شانگهای - 2 تا 3 ساعت

از دیگر مکان هایی که در سفر 4روزه به شانگهای به گردشگران پیشنهاد می دهیم، موزه تاریخ شانگهای است. این ساختمان یک طبقه شما را با تاریخ شکل گیری این شهر بندری از ابتدای تاریخ تا اکنون آشنا می کند.

دیگر برنامه های پیشنهادی:

  • کروز رودخانه هوآنگپو
  • رفتن به تراس طبقه 88 برج جین مائو
  • رفتن به تراس طبقه 118 برج شانگهای

روز دوم - بازدید از محله فرانسوی ها - 1 ساعت

انحصار فرانسوی ها در واقع نام محله ای بزرگ در شانگهای است که ساختمان هایی اروپایی، مغازه ها و بوتیک ها و کافی شاپ های بسیار بامزه دارد. هر چند که در سفر 4روزه به شانگهای نمی توانید به دیدن همه جاذبه ها بروید اما بازدید از محله فرانسوی ها را از دست ندهید.

بازدید از کوچه تیان زیفانگ (Tianzifang) - 1 تا 2 ساعت

یکی از کوچه های پر جنب و جوش و به یاد ماندنی در شانگهای است. اینجا مکان خوبی برای پیاده روی و گردش است. می توانید از مغازه های سوغاتی فروشی دیدن کنید. با فرهنگ مردم چین بیشتر آشنا شوید و البته غذاهای چینی امتحان کنید.

بنای لانگهوآ - 1 تا 2 ساعت

اگر می خواهید با بناهای تاریخی و معماری زیبا و رنگی چینی با آن سقف های شیروانی و مجسمه های روی سقف آشنا شوید، به دیدن این بنای مذهبی بروید.تاریخ این بنا به 242 سال پیش باز می شود و قدیمی ترین بنای مذهبی در شانگهای است. پارک این بنا هم مکانی بسیار جذاب برای پیاده روی است.

برای تجربه مراسم چای به خانه چای هوکسینگتینگ بروید - 1 تا 2 ساعت

برای رفع خستگی در سفر 4روزه به شانگهای به خانه چای بروید. در این مکان حدود 1 تا 2 ساعت را استراحت کرده و در مراسم چای چینی ها، یک قوری چای سفارش دهید. از معروف ترین طعم چای ها، چای اولونگ و چای جاسمین است. حتی چای لانجینگ که از هانگزو برداشت می شود هم طعم دلنشینی دارد.

دیگر مکان های پیشنهادی:

  • مرکز هنری پوستر پروپاگوندا - 1 ساعت

روز سوم - سفر یک روزه به اطراف شانگهای

روستای آبی ژیجیاجیائو - سفر یک روزه

برای داشتن برنامه متفاوتی در سفر 4روزه به شانگهای پیشنهاد می دهیم که روز سوم سفر، به سمت روستای آبی ژیجیاجیائو بروید. روستایی با قدمت 1700 ساله که شما را به یاد ونیز اما با خانه های چوبی روستایی چینی می اندازد. این روستا به خاطر پل های تاریخی که دارد، مشهور است. به راحتی می توانید یک روز کامل را در این روستا سپری کنید. در پیاده روهای باریکش قدم بزنید. سوار قایق ها شوید. در کنار کانال ها نشسته و غذا سفارش دهید. حتی از بازار محلی مردم این روستا بازدید داشته باشید.

روز چهارم - ادامه بازدیدها

بازدید از بنای مذهبی شانگهای - 2 ساعت

مطمئنا اگر از هر گردشگر و جهانگردی در شانگهای بپرسید که باید به تماشای چه بناهایی رفت، به شما بناهای مذهبی و تاریخی را پیشنهاد می دهند. بناهای مذهبی با مجسمه های غول پیکری که دارند شناخته می شوند. این مجسمه ها از برمه به این شهر آورده شده اند.در طول انقلاب سال 1928، تمام بنای مذهبی چینی ها در این شهر نابود شد به جز یک بنا که هم اکنون بیشترین گردشگر را به خود جذب می کند. تمام تورهای شانگهای و جهانگردان، در میان بازدیدهایشان حتما از این بناهای مذهبی مشهور دیدن می کنند.

باغ یو - 2 ساعت

باغ یو یکی از آرامش بخش ترین و روستایی ترین مکان ها آن هم دقیقا در مرکز شهر مدرن شانگهای است. جایی که همانند بهشت برای مردم این شهر می ماند. به دور از شلوغی ها در یکی از بزرگترین فضاهای سرسبز شهر قدم بزنید عکاسی کنید. این باغ مربوط به قرن شانزدهم میلادی می شود.

میدان پیپلز - 1 ساعت

یکی دیگر از مکان های دیدنی و البته شلوغ که در سفر 4روزه به شانگهای پیشنهاد می دهیم از آن دیدن کنید، میدان مردم (Peoples Square) است. این میدان به جاذبه های اصلی شهر متصل بوده و مکانی عالی برای نشستن و تماشای عبور مردم چینی است. موزه شانگهای دقیقا در کنار این میدان واقع شده است. اگر به تاریخ علاقه دارید، از این موزه دیدن کنید. منطقه نمایشگاهی شهری نیز در این مکان واقع شده که به شما نمایی کلی از شهر شانگهای در سال 2020 خواهد دارد.

خیابان نانجینگ - 1 تا 2 ساعت

جاده و خیابان نانجینگ در میدان تایمز شانگهای، مکانی برای مغازه های بسیار، آسمان خراش ها و جهانی جدید است. جوانان عجیب و غریب چینی را در این خیابان خواهید دید. اینجا مکانی عالی برای گردش شبانه است.

برای گردش در شب هم دوباره به شما محله بوند را در کنار رودخانه پیشنهاد می دهیم.

برای اقامت در این سفر 4روزه به شانگهای پیشنهاد می دهیم که هتل های 5 ستاره و 4 ستاره این شهر از طریق رزرو هتل شانگهای در وب سایت خبرنگاران را انتخاب کنید. هتل هیلتون هانگجیائو، هتل لمردیان مینگ هانگ و بسیاری دیگر برای رزرو هتل عالی هستند.

منبع: shanghaihighlights.com

منبع: الی گشت
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 905

به "یک برنامه سفر 4 روزه عالی به شانگهای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک برنامه سفر 4 روزه عالی به شانگهای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید