10 تا از بهترین رستوران های کوالالامپور مالزی

به گزارش نامیت، بهترین رستوران های کوالالامپور مالزی

کوالالامپور مانند بقیه کلان شهر های آسیایی به لحاظ تنوع غذایی بسیار غنی است از اینرو پایتخت بسیاری از دوستداران غذا می باشد. اگر چه غذاهای رستوران های کوالالامپور بیشتر ترکیبی از غذاهای مالزیایی، چینی و هندی می باشند اما به تازگی تعداد زیادی از رستوارن ها و کافه های مدرن نیز در کوالالامپور افتتاح شده اند. رستوران های مدرن کوالالامپور با انواع غذاهای مختلف؛ از غذاهای عالی تا غذا فروشی های سیار با قیمت مناسب در تمام شهر گسترده شده اند. خبرنگاران در این مطلب 10 تا از بهترین رستوران ها و غذاخوری های کوالالامپور را که دارای غذایی عالی، دکوراسیون منحصر به فرد، خدمات ویژه و فضای محبت آمیز می باشند، معرفی می کند.

10 تا از بهترین رستوران های کوالالامپور مالزی

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

رستوران لا مکزیکانا کوالالامپور مالزی La Mexicana

رستوران لا مکزیکانا کوالالامپور در منطقه لورونگنیبونگ و بیرون از جالان آمپانگ واقع شده است. این رستوران دارای دکوراسیونی ساده و شیک با غذاهای سنتی مکزیکی می باشد. در رستوران لا مکزیکانا کوالالامپور غذاهای امپرسیونیستی به سبک دنیای ولی با عطر و بوی سنتی طبخ می گردد. منوی غذایی این رستوران پر از غذاهایی با چیپس ذرت، گوشت خوک ، گشنیز، پیاز و سس قرمز تند می باشد.

کافه آنتی پودین کوالالامپور مالزی Antipodean Café

مطمئن باشید حتی اگر برای صبحانه به رستوران کافه آنتی پودین کوالالامپور بروید، از انتخاب این رستوران راضی خواهید بود. بسیاری از افراد محلی به این رستوران می آیند و از غذاهای متنوع آن لذت می برند. یک صبحانه عالی شامل نان توست، سوسیس، قارچ، تخم مرغ نیمرو با قیمت بسیار ارزان در رستوران سرو می گردد. بطور کلی در رستوران کافه آنتی پودین کوالالامپور می توانید غذاهای متنوع و خوشمزه را با قیمت مناسب سفارش دهید.

رستوران هلی لانگ بار کوالالامپور مالزی Heli Lounge Bar

رستوران هلی لانگ بار کوالالامپور شما رو از هر لحاظی شگفت زده خواهد نمود! این رستوران بر روی پشت بام قرار گرفته است و انواع غذاهای غربی در آن سرو می گردد. زمانی که وارد این رستوران پر زرق و برق می شوید، حس می کنید وارد یک مهمانی شبانه شده اید. غذاهایی مثل جوجه کباب با سس قارچ رو در این رستوران حتما امتحان کنید. پرسنل رستوران هلی لانگ بار کوالالامپور با شما طوری رفتار می نمایند که انگار یک سوپراستار وارد رستوران شده است.

رستوران ال کردو کوالالامپور مالزی El Cerdo

رستوران ال کردو کوالالامپور دارای دکوراسیونی پر زرق و برق با غذاهایی دلچسب و خوشمزه می باشد. غذاهای آماده شده در رستوران ال کردو کوالالامپور بسیار خوب پخته و سرو می شوند و حتی تناسب چربی و گوشت داخل غذاها با دقت رعایت می گردد. غذاها یا به آرامی پخته می شوند یا به قدری سرخ می شوند که کاملا ترد و لذیذ باشند. هر پرس غذا به راحتی دو نفر را سیر می نماید.

کافه رستوران آکمه کوالالامپور مالزی Acme Coffee

کافه رستوران آکمه کوالالامپور در طبقه همکف غذاخوری ترویکا اسکای، قرار گرفته است. این رستوران برنده جایزه بهترین کافی شاپ در کوالالامپور نیز شده است و بعنوان یکی از بهترین کافی شاپ های کوالالامپور به شمار می رود. کافه رستوران آکمه کوالالامپور دارای منویی با غذاهای کلاسیک غربی ولی با عطر و بوی آسیایی می باشد. اسپاگتی و میگو تند و فلفلی این رستوران را حتما امتحان کنید.

بستنی فروشی اینساید اسکوپ کوالالامپور مالزی Inside Scoop

این بستنی فروشی کوچک و ساده در خیابان تلاوی از شهرت زیادی برخوردار است و در کمتر از یک سال سه شعبه جدید دیگر نیز در سطح شهر افتتاح نموده است. در بستنی فروشی اینساید اسکوپ کوالالامپور می توانید بستنی هایی با طعم های جدید و عجیب وغریب پیدا کنید! محبوب ترین و پر طرفدارترین طعم در بین بستنی های آن، پسته ای شکلات تلخ والرنا و دوریان می باشد! پس اگر دوستداران این میوه استوایی هستید بستنی با طعم دوریان اینجا را حتما امتحان کنید. شما میتوانید اسکوپ های بستنی خود را تنها یا همراه با وافل های داغ و تازه سفارش دهید و یا حتی طعم های دلخواه خود را در بسته بندی های نیم لیتری خریداری نمایید.

رستوران نوبو کوالالامپور مالزی Nobu Kuala Lumpur

رستوران نوبو کوالالامپور به خاطر غذاهایی نظیر سوشی، ساشیمی و تمپورا در دنیا بسیار شناخته شده است و دارای 29 شعبه در سراسر دنیا می باشد. رستوران نوبو کوالالامپور یک طبقه پایین تر از مارینی در خیابان 57 منارا پتروناس واقع شده است. رستوران نوبو کوالالامپور دارای منظره 360 درجه ای از آسمان است که شامل برج های دوقلوی پتروناس هم می گردد.

رستوران پینچز تپس بار کوالالامپور مالزی Pinchos Tapas Bar

رستوران پینچز تپس بار کوالالامپور یک رستوران به سبک اسپانیایی می باشد و زمانی که وارد رستوران می شوید با شنیدن صدای موسیقی سالسا، نورپردازی و رفت و آمد زیاد به یاد پارتی های شبانه می افتید. غذاهای رستوران پینچز تپس بار کوالالامپور معمولا پر سیر و همراه با نوشیدنی محلی می باشند.

رستوران لیما بلاس نیونیا کوالالامپور مالزی Lima Blas Nyonya Restaurant

رستوران لیما بلاس نیونیا کوالالامپور در خیابان Jalan Mesui واقع شده است. رستوران لیما بلاس نیونیا کوالالامپور را به راحتی می توان با یک مغازه عتیقه فروشی اشتباه گرفت زیرا دکوراسیون رستوران شبیه به مغازه های عتیقه فروشی و سمساری می باشد. غذاهای رستوران لیما بلاس نیونیا کوالالامپور دارای عطر و طعم عالی و ظاهری خیره نماینده با قیمتی مناسب می باشند.

فست فود کی جی بی کوالالامپور مالزی KGB

فست فود کی جی بی کوالالامپور یکی از بهترین همبرگر فروشی های بدون گوشت خوک در بنگسر می باشد و غذاها و همبرگرهای ساخته شده با مرغ خانگی، گوشت گاو و شامی های گیاهی را ارائه می دهد. مواد عالی تشکیل دهنده غذاها نظیر روغن ترافل، پنیر سوئیسی، چاشنی های گیاهی و گوشت استرالیایی باعث طعمی منحصر به فرد و لذیذ در همبرگرهای فست فود کی جی بی کوالالامپور می گردد.

منبع: لحظه آخری
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 478

به "10 تا از بهترین رستوران های کوالالامپور مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 تا از بهترین رستوران های کوالالامپور مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید