50 جایگاه عرضه سوخت کوچک مقیاس در تهران ساخته می گردد

به گزارش نامیت، مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران با بیان اینکه کلنگ زنی جایگاه های عرضه سوخت کوچک مقیاس در تهران بزودی انجام می گردد، گفت: 50 جایگاه عرضه سوخت تا انتها سال ساخته می گردد.

50 جایگاه عرضه سوخت کوچک مقیاس در تهران ساخته می گردد

به گزارش خبرنگاران، سعید بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران در مورد احداث 110 جایگاه عرضه سوخت کوچک مقیاس در مرکز گفت: همانطور که قبلا هم گفته بودم، جلسات با شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در مورد این جایگاه ها به تعویق افتاده بود، اما خدا را شکر چندی پیش جلسات برگزار و توافقات صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران با بیان اینکه کلنگ زنی جایگاه های سوخت در تهران بزودی انجام می گردد، گفت: در حال تجهیز کارگاه هستیم. جلسات هم برگزار شده و کارها خوب پیش می رود. در مرحله اول 12 کارگاه تجهیز و 8 کارگاه دیگر هم بعد از برطرف ایرادات تجهیز خواهد شد.

به گفته بیگی، تا خاتمه امسال 50 جایگاه عرضه سوخت کوچک مقیاس در تهران افتتاح می گردد.

وی در مورد همراهی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با شهرداری تهران گفت: شورای شهر تهران مصوبه ای در مورد احداث جایگاه ها داشت. در حال حاضر با همراهی انجام شده، به زودی شاهد ساخت جایگاه ها خواهیم بود. ما منطقه ها مورد احتیاج را شناسایی نموده و در جاهایی که امکان احداث وجود دارد، این کار انجام می گردد.

به گفته مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران، شهرداری تهران مقدمات کار را فراهم و قراردادهای لازم راتهیه نموده است و به زودی کار عملیاتی می گردد.

وی در مورد محاسن جایگاه های عرضه سوخت کوچک مقیاس در تهران گفت: این امر باعث می گردد صف های پمپ بنزین کوتاه و بعلاوه مصرف سوخت کمتر گردد.

به گفته بیگی، بعلاوه دسترسی شهروندان به جایگاه عرضه سوخت راحت تر می گردد و دیگر احتیاجی نیست شهروندان مسافت طولانی را برای رسیدن به جایگاه ها طی نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 خرداد 1402 بروزرسانی: 2 خرداد 1402 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2175

به "50 جایگاه عرضه سوخت کوچک مقیاس در تهران ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 جایگاه عرضه سوخت کوچک مقیاس در تهران ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید