آموزش زبان انگلیسی بچه ها و نوجوانان در خانه

به گزارش نامیت، نگه داشتن بچه ها و نوجوانان برای طولانی مدت در خانه خیلی سخت است؛ اما می توان از این تهدید بهترین فرصت ها را خلق کرد.

آموزش زبان انگلیسی بچه ها و نوجوانان در خانه

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام سفیرمال، یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید آموزش زبان انگلیسی به بچه ها و نوجوانان در خانه است.

بچه ها و نوجوانان جز زمانی که مدرسه می فرایند و باید بخشی از زمان خود را به انجام تکالیف و تمرین کردن اختصاص دهند، در طول شبانه روز زمان زیادی دارند؛ اما معمولا این فرصت ارزشمند صرف بازی های کامپیوتری، کار کردن با گوشی و تبلت، تماشای طولانی مدت تلویزیون، اذیت کردن پدر و مادر یا جنگ ودعوا بین خودشان می گردد.

حالا که شرایط کرونا نیز پیش آمده و تقریبا سال تحصیلی به صورت حضوری در مدارس نیمه تمام مانده است، می توان گفت بچه ها بیشتر زمان خود را در خانه هستند، ولی بعضی خانواده ها هیچ برنامه مشخصی برای پرکردن اوقات فراغت فرزندانشان ندارند.

اگر دقت کنید این روزها بازار لایوهای اینستاگرامی و وبینارهای مختلف داغ است. این موقعیت پیش آمده به خوبی به ما یاد داد که نه تنها می توان خیلی از کارها را به صورت دورکاری انجام داد، بلکه بسیاری از سرفصل های آموزشی را می توان به صورت آنلاین پیاده سازی کرد. در واقع موضوع آموزش در خانه با استفاده از بسترهای مختلف اینترنتی خیلی جدی گرفته شد.

همان طور که می دانید بهترین سن یادگیری زبان از کودکی است. اگر قطعه های این پازل را کنار هم بچینیم با تصویر خوبی روبرو می شویم که به ما نشان می دهد حالا بهترین زمان آموزش زبان انگلیسی بچه ها و نوجوانان در خانه است؛ اما سوال اصلی اینجاست که چه روش هایی برای تدریس زبان انگلیسی به بچه ها وجود دارد و آیا حتما باید خودمان دست به کار شویم؟

چرا باید یادگیری زبان را از کودکی آغاز کنیم؟

اما اولین سوالی که باید به جواب آن برسید و احتمالا زیاد آن را شنیده باشید این است که چرا باید یادگیری زبان را از کودکی آغاز کنیم؟ یکی از مهمترین دلایل این است که بچه ها آمادگی ذهنی بسیار خوبی برای یادگیری موضوعات جدید دارند.

ذهن و مغز آنها عاری از هرگونه مشغله های روزانه است و به همین دلیل تمرکز خوبی دارند. ضمن اینکه همین مسئله یاری می نماید قدرت یادگیری آنها افزایش پیدا کند و بسیاری از مطالب را به راحتی به یاد سپرده و به یادآورند.

از سوی دیگر بچه ها در سنین پایین کنجکاوی و انگیزه زیادی برای یادگیری مهارت های جدید دارند؛ بنابراین به خوبی می توان یادگیری زبان جدید را از کودکی آغاز کرد.

نکته مهم بعدی این است که یادگیری زبان انگلیسی احتیاجمند تمرین زیاد است. چرا که این آموزش ها، فرّار بوده و در صورت تمرین و تکرار نکردن خیلی زود فراموش می شوند. چون بچه ها زمان کافی دارند، درنتیجه به خوبی می توانند در خانه از زمان خود برای آموزش، تمرین و تکرار استفاده نمایند.

روش های خلاقانه تدریس زبان انگلیسی به بچه ها

به همان اندازه بچه ها آمادگی پذیرش و یادگیری موضوعات جدید مانند زبان انگلیسی رادارند، ولی آموزش به آنها کار ساده ای نیست و باید از روش های خلاقانه و متناسب با سن شان بهره ببرید. برای این منظور روش های مختلفی وجود دارد که در ادامه می بینید:

· آموزش موزیکال: یکی دیگر از روش های خوب برای آموزش زبان به بچه ها، بهره دریافت از شعر و موسیقی است. در این روش کودک به خوبی نکات آموزشی را فراگرفته و در ذهن خود نگه می دارد.

· آموزش و بازی: بچه ها عاشق بازی کردن همراه با کنجکاوی و برنده شدن هستند تا انگیزه کافی داشته باشند. می توانید از بازی های مختلف برای آموزش زبان انگلیسی به بچه ها بهره ببرید.

· تماشای کارتون: دومین علاقه و سرگرمی مهم بچه ها در سنین مختلف تماشای کارتون و انیمیشن است. همین روش یاری می نماید تا بتوانید به شکلی جذاب و تعاملی به آنها زبان انگلیسی بیاموزید. ضمن اینکه انیمیشن هایی با اهداف آموزشی نیز تهیه شده اند.

بهترین منابع آموزش زبان انگلیسی بچه ها و نوجوانان

حالا که تصمیم گرفتید از شرایط فعلی بهترین استفاده را برای آموزش زبان انگلیسی به بچه ها و نوجوانان ببرید، بدون شک با حجم انبوهی از تبلیغات، موسسات آموزشی و روش های مختلف سردرگم خواهید شد. برای آموزش اصولی و استاندارد زبان انگلیسی به بچه ها و نوجوانان، با توجه به سن و سطح آنها منابع خوبی وجود دارد که در ادامه می بینید:

· کتاب های بچه هاه: استفاده از کتاب زبان کودک یکی از روش های مرسوم برای این سیستم است؛ اما باید حواستان باشد این کتاب ها به صورت استاندارد و برای سطوح پایه طراحی شده باشند. چرا که صفحه آرایی و تصویرگری آنها در آموزش بچه ها اهمیت بسیاری زیادی دارد.

· ویدئوهای آموزش زبان بچه ها: محتوای ویدئویی پیروز ترین و جذاب ترین نوع محتواست، چه برای سرگرمی و چه برای آموزش؛ بنابراین می توانید از ویدئوهای آموزشی بیشترین استفاده را ببرید.

· دوره ها و کلاس های آنلاین: حالا بهترین زمان برای یادگیری در خانه است. موسسات قدرتمندی چون سفیر آموزش های حرفه ای خود را در سطوح مختلف از راه دور ولی به صورت تعاملی برگزار می نمایند. ضمن اینکه می توانید کتاب زبان کودک و ویدئوهای آموزش زبان بچه ها که به صورت استاندارد و مطابق با جدیدترین متدهای آموزشی جهان هستند، از فروشگاه سفیرمال تهیه کنید.

· استفاده از فلش کارت: فلش کارت ها یکی دیگر از بهترین منابع برای آموزش زبان انگلیسی هستند که باعث تقویت حافظه و یادگیری بهتر می شوند.

· اپلیکیشن های آموزشی: اپلیکیشن های ویژه ای برای آموزش زبان انگلیسی در سطوح مختلف از سوی منابع معتبر طراحی شده اند که به راحتی می توانید برای بچه ها و نوجوانان خود از آنها بهره ببرید.

در فروشگاه اینترنتی سفیرمال هر آنچه که برای آموزش زبان انگلیسی بچه ها و نوجوانان در خانه احتیاج دارید به شما ارائه می گردد. فقط کافیست تصمیم خود را برای آغاز قطعی کنید!

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 904

به "آموزش زبان انگلیسی بچه ها و نوجوانان در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش زبان انگلیسی بچه ها و نوجوانان در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید