ابراز تأسف کرملین از اظهارات خصمانه جو بایدن درباره روسیه

به گزارش نامیت، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز جمعه از اظهارات خصمانه جو بایدن رییس جمهور آمریکا درباره کشورش ابراز تأسف کرد.

ابراز تأسف کرملین از اظهارات خصمانه جو بایدن درباره روسیه

دیمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در این باره لحن اظهارت شب گذشته جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در خصوص الکسی ناوالنی که خواستار آزادی وی از زندان شده بود را خصمانه و غیرسازنده خواند.

وی در این باره اعلام کرد: متاسفانه این لحن (بایدن) بسیار خصمانه و غیرسازنده است و اظهارات اولتیماتوم گونه برای ما غیرقابل قبول است. روسیه امیدوار است که آمریکا برای همکاری با روسیه اراده سیاسی از خود نشان دهد. به رغم موارد متعدد اختلافات میان دو کشور، زمینه برای همکاری بین مسکو و واشنگتن وجود دارد.

وی در ادامه افزود: با این وجود ما به اراده سیاسی طرف آمریکایی امیدواریم. هر جا که برای ما مفید باشد همکاری ادامه داشته باشد.

گفتنی است که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا دیشب در سخنرانی خود که برای تشریح سیاست خارجی واشنگتن در محل وزارت خارجه این کشور برگزار شد، با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل؛ خواستار آزادی فوری الکسی ناوالنی منتقد اصلی دولت روسیه شده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1437

به "ابراز تأسف کرملین از اظهارات خصمانه جو بایدن درباره روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز تأسف کرملین از اظهارات خصمانه جو بایدن درباره روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید