اجاره ها در ونکوور از این هم بالاتر می رود!

به گزارش نامیت، افزایش تقاضا در منطقه اطراف متروی ونکوور که در حال حاضر گران ترین بازار مسکن در سراسر کانادا را دارد، حاکی از این است که قیمت اجاره در این منطقه به زودی بیشتر هم خواهد شد.

اجاره ها در ونکوور از این هم بالاتر می رود!

به گزارش خبرنگاران به نقل از narcity، بر اساس گزارش Rentals.ca برای سال 2022، انتظار می رود در سال 2022 سطح مهاجرت به کانادا افزایش یابد و بدین ترتیب ونکوور افراد به مراتب بیشتری را جذب خواهد کرد که این امر باعث افزایش تقاضا برای مسکن و افزایش قیمت ها می شود.

به پیش بینی این مطالعه، بیش از 400 هزار نفر در سال 2022 به کانادا خواهند آمد و بخش بزرگی از این تعداد در منطقه اطراف متروی ونکوور مستقر خواهند شد.

در این گزارش آمده است که با نقل مکان افراد بیشتری به ونکوور، واحدهای اجاره ای کافی برای همه وجود نخواهد داشت و این مساله باعث افزایش هزینه های اجاره بها خواهد شد.

این در حالی است که ونکوور در حال حاضر هم با کمبود عرضه مسکن روبه رو است؛ زیرا واحدهای ساخته شده در سال 2022 جوابگوی تقاضای اجاره مسکن در یک بازار سالم نیست.

علاوه بر افزایش قیمت اجاره، ورود تعداد افراد بیشتری به این شهر می تواند به معنای رایج شدن برخی روندهای تازه در اجاره مسکن باشد؛ ازجمله افزایش هم خانه شدن، در کنار ایجاد امکانات رفاهی بیشتر برای کار از راه دور.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2026

به "اجاره ها در ونکوور از این هم بالاتر می رود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره ها در ونکوور از این هم بالاتر می رود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید