ارزیابی عملکرد 100 روزه بایدن در کاخ سفید، بی ثباتی و دیگر هیچ

به گزارش نامیت، به گزارش خبرنگاران، سناتور لیندسی گراهام از اعضای ارشد حزب جمهوریخواه، در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز اقدامات جو بایدن در 100 روز نخست دولتش را بی ثبات کننده خواند و گفت سیاست خارجی او فاجعه بوده است.

ارزیابی عملکرد 100 روزه بایدن در کاخ سفید، بی ثباتی و دیگر هیچ

گراهام در این مصاحبه گفت: فکر می کنم بایدن رئیس جمهور بسیار بی ثبات کننده ای بوده و به لحاظ اقتصادی هم مانع احیای اقتصادی شده و می خواهد اقتصادیات را به میزان زیادی افزایش دهد و اساساً آمریکا را از چرخه تجاری خارج کند.

این سناتور جمهوریخواه گفت: در طول دوران مبارزات انتخاباتی همه ما باور کرده بودیم که بایدن یک انتخاب میانه است اما اقدام او برای تغییر ترکیب دیوان عالی نشان داد که بایدن دارای تفکرات رادیکال است.

این سناتور جمهوری خواه با فاجعه توصیف کردن عملکرد بایدن در سیاست خارجی، مدعی شد: در حال آغاز مذاکراتی با ایران است، در حالی که آن ها هیچ کاری برای تغییر انجام نداده اند. افغانستان فرو خواهد پاشید. روسیه و چین در حال امر و نهی به او هستند.

گراهام همچنین مدعی شده بود رئیس جمهور آمریکا با خروج نیروهای این کشور از افغانستان، به سمت یازده سپتامبر دیگری حرکت می کند.

او در ادامه به عملکرد بایدن در ارتباط با مسئله مهاجرت از آمریکای مرکزی هم تاخت و گفت: در مرزها هرج و مرج است.

این نقدها در حالی مطرح شده که بایدن قرار است اواخر این هفته به مناسبت 100 روزه شدن دولتش در نشست مشترک کنگره به سخنرانی بپردازد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1542

به "ارزیابی عملکرد 100 روزه بایدن در کاخ سفید، بی ثباتی و دیگر هیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزیابی عملکرد 100 روزه بایدن در کاخ سفید، بی ثباتی و دیگر هیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید