اصلاح الگوی مصرف، استفاده از انرژی و منابع را در وزارت علوم کاهش داد

به گزارش نامیت، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از کاهش 35 درصدی مصرف گاز و کاهش 25 درصدی مصرف برق در زیر مجموعه ه های وابسته به وزارت علوم با اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف خبر داد.

اصلاح الگوی مصرف، استفاده از انرژی و منابع را در وزارت علوم کاهش داد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

محمدتقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پیگیری آخرین شرایط اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و پیاده سازی الگوی مدیریت سبز، از تحقق کاهش مصرف انرژی در زیرمجموعه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و پیاده سازی الگوی مدیریت سبز خبر داد.

نظرپور خاطر نشان کرد: استقرار الگوی مدیریت سبز نقشی به سزایی را در مدیریت مصرف منابع در زیرمجموعه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایفا کرده است.

وی گفت: پس از آغاز اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و استقرار الگوی مدیریت سبز، طرح هایی به منظور دست یابی به اهداف اصلاح الگوی مصرف و مدیریت مصرف از سوی معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم به تمامی زیرمجموعه های وزارتخانه ابلاغ شد و در دانشگاه ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارک علم و فناوری زیرمجموعه های وزارت علوم به اجرا درآمد.

کاهش مصرف انرژی با اصلاح برخی ساختارها

نظرپور ادامه داد: یکی از نتایج اجرای این طرح ها، کاهش مصرف انرژی در زیرمجموعه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بود به طوری که فقط از فروردین 95 تا نیمه اول 98 در دانشگاه، مرکز آموزشی، پژوهشی و پارک علم و فناوری زیرمجموعه های وزارت علوم 35 درصد کاهش مصرف گاز و کاهش 25 درصد مصرف برق رقم خورد.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خاطر نشان کرد: اصلاح سیستم های روشنایی، اصلاح موتورخانه و انرژی های تجدیدپذیر بخشی از طرح های اجرا شده برای اصلاح مصرف انرژی هستند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 855

به "اصلاح الگوی مصرف، استفاده از انرژی و منابع را در وزارت علوم کاهش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلاح الگوی مصرف، استفاده از انرژی و منابع را در وزارت علوم کاهش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید