افزایش حقوق نیرو های خدماتی مدارس به نتیجه نرسیده است!

به گزارش نامیت، خبرگزاری خبرنگاران- معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: نیرو های خدماتی مدارس از افزایش حقوق 25 درصدی بهره مند می شوند، اما چون پایه حقوق پایین است نمی تواند تغییر چندانی را برای آن ها ایجاد کند.

افزایش حقوق نیرو های خدماتی مدارس به نتیجه نرسیده است!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، آقای قاسم احمدی لاشکی؛ معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که ترمیم حقوق نیرو های خدماتی مدارس به کجا رسید؟ اظهار کرد: برای نیرو های خدماتی مدارس با وجود پیگیری های بسیار نتوانستیم تا این لحظه به نتیجه مورد نظر برسیم.

معاون وزارت آموزش و پرورش اضافه نمود: افزایش حقوق نیرو های خدماتی مدارس باید اتفاق بیفتد، چون میزان حقوق آن ها بسیار پایین است همچنین با کمبود نیروی خدماتی روبرو هستیم، اما نتوانستیم این مسائل را به جایی برسانیم.

آقای احمدی لاشکی ادامه داد: نیرو های خدماتی مدارس طبق معمول از افزایش حقوق 25 درصدی بهره مند می شوند، اما چون پایه حقوق آن ها پایین است این افزایش نمی تواند تغییر چندانی را برای آن ها رقم بزند.

آقای محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش نیز به تازگی درباره افزایش حقوق سرایداران و خدمتگزاران مدارس گفته بود: تغییر در حقوق جزو اختیارات وزارت آموزش و پرورش نیست، فرایند اداری این موضوع شروع شده و به سازمان اداری و استخدامی و شورای حقوق و دستمزد منعکس شده که در حال پیگیری است، امیدواریم به نتیجه برسد، اما مرجع دیگری باید این موضوع را تصویب کند و ما نیز تأیید می کنیم که حقوق سرایداران مدارس اندک است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1465

به "افزایش حقوق نیرو های خدماتی مدارس به نتیجه نرسیده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش حقوق نیرو های خدماتی مدارس به نتیجه نرسیده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید