امامزاده سید عباس (برگمن)شهرستان خمین بازسازی اضطراری می گردد

به گزارش نامیت، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خمین از بازسازی شدن امامزاده سید عباس این شهرستان اطلاع داد.

امامزاده سید عباس (برگمن)شهرستان خمین بازسازی اضطراری می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، علی مشهدی روز 31 خردادماه 1400 اظهار کرد: امامزاده سیدعباس (برگمن) شهرستان خمین دارای قدمتی مربوط به دوره صفویه است که بازسازی اضطراری آن در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خمین گفت: با توجه به گذر زمان و خشتی بودن این بنای تاریخی و مذهبی و وجود رطوبت در زمین های کشاورزی مجاور بنا، احتیاج است، پی های ساختمان اسحتکام بخشی و نمای آن بهسازی و بازسازی گردد.

او اضافه نمود: با پیگیری های صورت گرفته به وسیله اداره میراث فرهنگی شهرستان خمین، بخشی از اعتبار مورد احتیاج برای بازسازی اضطراری تامین و ابلاغ شده است که در اسرع وقت پس از تجهیز کارگاه، عملیات بازسازی و استحکام بخشی بنا شروع می گردد.

مشهدی اعتبار بازسازیی این بنای تاریخی یک میلیارد و 200 میلیون ریال اسم کرد و اضافه نمود: بنا در 27 آبانماه 1385 در لیست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است به همین علت حفظ و حراست و بازسازی آن بسیار اهمیت دارد که این امر به زودی شروع می گردد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1683

به "امامزاده سید عباس (برگمن)شهرستان خمین بازسازی اضطراری می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "امامزاده سید عباس (برگمن)شهرستان خمین بازسازی اضطراری می گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امامزاده سید عباس (برگمن)شهرستان خمین بازسازی اضطراری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید