انتشار فراخوانی برای سرمایه گذاری در حوزه جلبک

به گزارش نامیت، در یک همکاری مشترک، طرح های شرکت های دانش بنیان برای سرمایه گذاری در حوزه جلبک پذیرش می شوند و مورد حمایت قرار می گیرند.

انتشار فراخوانی برای سرمایه گذاری در حوزه جلبک

به گزارش خبرنگاران در همکاری مشترک موسسه دانش بنیان برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و با همکاری ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فراخوانی برای سرمایه گذاری در حوزه جلبک منتشر شد.

هدف از این فراخوان، شناسایی طرح هایی است که در گام اول نیازهای کشور در حوزه جلبک و محصولات با منشأ جلبک را رفع کنند و در مرحله بعد توانایی رقابت در بازارهای جهانی را داشته باشند. طرح های برتر توسط حامیان این فراخوان مورد حمایت های مالی، شتابدهی و سرمایه گذاری قرار می گیرند.

شرکت های دانش بنیان که دارای طرح هایی در حوزه هایی چون تولید زیست توده ریزجلبک در مقیاس صنعتی و گرید غذایی، استخراج مواد موثر از ریزجلبک ها و ماکروجلبک ها در مقیاس صنعتی، طراحی و ساخت تجهیزات کشت و فرآوری جلبک، تولید و فرآوری مکمل های خوراک دام، طیور و آبزیان از جلبک، تولید محصولات آرایشی و بهداشتی از جلبک ها، کشت ماکروجلبک در مقیاس صنعتی, استفاده از جلبک ها در حفظ محیط زیست و زیست پالایی و فروش و بازاریابی بین الملل هستند، می توانند ایده های خود را در این فراخوان ارسال کنند.

بر اساس اعلام معاونت علمی ریاست جمهوری، فناوران و صنعتگران تا 19 شهریورماه جاری فرصت دارند تا طرح های نوآورانه خود را ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1130

به "انتشار فراخوانی برای سرمایه گذاری در حوزه جلبک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار فراخوانی برای سرمایه گذاری در حوزه جلبک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید