ایجاد شعبات استانی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد در دستور کار قرار گرفت

به گزارش نامیت، در اولین جلسه هیات مدیره صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد مقرر شد اقدامات لازم احداث و ایجاد شعبات استانی در دستور کار صندوق قرار گیرد.

ایجاد شعبات استانی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد در دستور کار قرار گرفت

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، اولین جلسه هیات مدیره صندوق پژوهش و فناوری با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی؛ معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد، مجید مشکینی؛ مشاور و نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت های امنای استانی (به نمایندگی از شرکت توسعه آزاد پاسارگاد)، پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان (به نمایندگی از شرکت نگین بذر دانش)، وحید ضرغامی؛ قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری و عسکری غلام زاده مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری در سال 1400 برگزار گشت.

در این جلسه مصوب شد، صندوق اقدامات لازم در خصوص احداث و ایجاد شعبات استانی خود را انجام داده و به فراخور ظرفیت ها و اولویت های استان ها، این امر در دستور کار صندوق قرار گیرد.

در همین زمینه عسکری غلامزاده؛ مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن بیان خبر برگزاری اولین جلسه هیات مدیره صندوق در سال جدید، مطرح کرد: صندوق موظف گشت تا از ظرفیت موجود در بانک ها و اهرم کردن منابع به منظور تامین مالی حوزه تجاری سازی فناوری استفاده کند.

وی گفت: بکارگیری ظرفیت موجود در دانشگاه در راستای تامین مالی جمعی که در آن صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی نقش کلیدی بر عهده دارد از جمله دیگر مصوبات جلسه بود که در جلسه بعدی هیات مدیره، دستورالعمل های و مدل های مورد نیاز ارائه خواهد شد و اقدامات بعدی پس از تصویب این موارد در هیات مدیره، صورت خواهد پذیرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1587

به "ایجاد شعبات استانی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد در دستور کار قرار گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد شعبات استانی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد در دستور کار قرار گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید