ایران و نائبانش درصدد حمله مخفیانه به مواضع آمریکا در عراق هستند!

به گزارش نامیت، به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در پیامی توئیتری بدون ارائه شواهد و مدارک مستدل مدعی شد که ایران یا گروههای وابسته به آن در حال طرح ریزی یک حمله غافلگیرانه به نیروها و یا تأسیسات آمریکا در عراق هستند!

ایران و نائبانش درصدد حمله مخفیانه به مواضع آمریکا در عراق هستند!

این رئیس جمهور متوهم آمریکا در این پیغام خود می نویسد: طبق اطلاعات و باور (!)، ایران یا نائبان آن در حال طراحی یک حمله مخفیانه به نیروهای نظامی و / یا تأسیسات آمریکا در خاک عراق هستند. اگر این [حمله] روی دهد، ایران حقیقتاً بهای بسیار سنگینی خواهد پرداخت.

این در حالی است که یک منبع مسئول در الانبار عراق از عقب نشینی نظامیان آمریکایی از پایگاه نظامی الحبانیه به سمت پایگاه عین الاسد اطلاع داد و گفت که علت یا دلایل این عقب نشینی ناگهانی تعیین نیست.

به گفته این منبع عراقی، نظامیانی که از پایگاه الحبانیه خارج شده اند وظیفه تأمین امنیت داخلی این پایگاه را برعهده داشتند.

از سوی دیگر، ترامپ در شرایطی این پیغام را منتشر می نماید که ایالات متحده با کمبود تجهیزات پزشکی و حفاظتی برای مقابله با ویروس کرونا در داخل خاک خود روبروست و انتقادها از عملکرد دولت او هم در رسانه های ملی و هم در میان کادر درمانی این کشور رو به افزایش است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 860

به "ایران و نائبانش درصدد حمله مخفیانه به مواضع آمریکا در عراق هستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران و نائبانش درصدد حمله مخفیانه به مواضع آمریکا در عراق هستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید