این ماسک با مواد در دسترس، اکسیر زیبایی است

به گزارش نامیت، ساختن ماسک خانگی با مواد در دسترس به جای خریدن ماسک های گران قیمت گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که به پوست خود اهمیت می دهند و دارای یک روتین منظم پوستی هستند.

این ماسک با مواد در دسترس، اکسیر زیبایی است

ماسک عسل و گلاب از قدیم در بین محصولات پوستی جای خود را باز نموده است. ترکیب این دو ماده در دسترس و تداوم در استفاده از آن ها یک راهکار بسیار مناسب پوست است. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید تا با هم طرز تهیه این ماسک را به شما آموزش بدهیم.

ماسک عسل و گلاب برای پوست چه فوایدی دارد؟

ماسک عسل و گلاب دارای ویتامین A و C و آنتی اکسیدان است. این ماسک به پاکسازی منافذ باز پوست یاری می نماید. گفتنی است این ماسک بر خلاف محصولات شیمیایی پوست را خشک نمی نماید. این ماسک با حفظ کردن تعادل PH پوست، پوست سالمی را به ارمعان می آورد.

یکی دیگر از فواید این ماسک، جلوگیری کردن از آکنه است. بعلاوه این ماسک لکه های ایجاد شده روی پوست را ناپدید می نماید. گلاب و عسل ترکیبی هستند که افراد با پوستی حساس باید از آن استفاده نمایند زیرا پوست را تسکین می هد و از قرمزی پوست جلوگیری می برد.

این ماسک دارای آنتی اکسیدان است بنابراین می تواد از شما در برابر اثرات مضر اشعه خورشید محافظت می نماید. این ماسک به علت خاصیت ضدالتهابی که دارد، به عنوان دارویی برای زخم های ملتهب شما عمل می نماید.

اگر می خواهید علائم پیری را چند سال دیگر به تعویق بیندازید، مرتباً از ماسک عسل و گلاب بهره ببرید و صورت خود را با آن ماساژ دهید. بعلاوه اگر علاوه بر پوست به موهای خود نیز اهمیت می دهید به مطلب این شامپوی خانگی ریزش موی شما را از بین می برد مراجعه کنید.

طرز تهیه ماسک خانگی عسل و گلاب

همان طور که بیان کردیم یکی از برترین و موثرترین ماسک ها برای شفاسازی پوست ماسک عسل و گلاب است. برای تهیه این ماسک کافی است عسل و گلاب را مخلوط نموده و به مدت 15 دقیقه روی پوست خود بزنید و سپس با آب ولرم بشوریید.

اگر می ]واهید ماسک متفاوتی با عسل و گلاب بسازید، مقداری ماست را به ترکیب عسل و گلاب اضافه کنید و با هم ترکیب کنید. این ترکیب را روی پوست خود به صورت دایره ای ماساژ دهید. پس از 20 دقیقه صورت خود را بشویید و از تاثیر آن لذت ببرید.

آیا ماسک عسل و گلاب برای پوست های چرب مفید است؟

ماسک عسل و گلاب خاصیت متعادل نماینده چربی و رطوبت پوست دارد. این ماسک حتی چربی پوست خشک را نیز به تعادل می رساند. به علت وجود آنتی اکسیدانی که دارد برای پوست های چرببسیار مناسب است و توصیه می گردد. این ماسک منافذ را تنگ می نماید و باعث می گردد که شما شاداب تر به نظر برسید. بعلاوه از ایجاد التهاب در منافذ جلوگیری می نماید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب هر یک از این بخورها یک مشکل پوستتان را برطرف می نماید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 10 آذر 1401 بروزرسانی: 10 آذر 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2099

به "این ماسک با مواد در دسترس، اکسیر زیبایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این ماسک با مواد در دسترس، اکسیر زیبایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید