برخورد دوگانه فدراسیون تکواندو با خراسان رضوی

به گزارش نامیت، به گزارش خبرنگاران، اهالی تکواندو خراسان رضوی در انتظار برگزاری مجمع انتخاباتی برای معین رئیس آینده این هیأت می باشند. این در حالیست که 13 اسفندماه 97 دوره چهار ساله حسین حسین زاده به انتها رسید و طبق قانون می بایست سرپرست انتخاب و مقدمات برگزاری مجمع فراهم می شد.

برخورد دوگانه فدراسیون تکواندو با خراسان رضوی

فدراسیون تکواندو چهار سال قبل و بعد از سرانجام مسئولیت فاطمی نسب، برای برگزاری مجمع سرپرست انتخاب کرد، ولی در این دوره گویا قرار نیست چنین رویه ای دنبال شود و همین برخورد دوگانه باعث نگرانی نامزدهای حضور در انتخابات شده است. این عده معتقد هستند که فدراسیون تمایل به ادامه حضور حسین زاده در رأس این هیأت داشته و همین موضوع نقطه شروع اختلاف خراسانی ها با فدراسیون است.

در این رابطه چند نامه با امضا مشترک نامزدها به اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون ارسال شده که تا در این خصوص مشخص تکلیف شود ولی تا کنون هیچ جوابی از نامه های فوق دریافت نشده است.

نامزدهای حضور در انتخابات هیأت تکواندو خراسانی در نامه های خود خواهان مشخص سرپرست برای هیأت استان جهت اجرای عدالت و برگزاری منصفانه مجمع انتخاباتی شده اند و تاکید داشته اند که به رأی مجمع نیز احترام خواهند گذاشت.

در شرایط فعلی رئیس قبلی هیأت که خود برای حضور دوباره در رأس هیأت ثبت نام نموده، به عنوان سرپرست مشغول فعالیت است و تنها شرایط را برای تداوم حضور خود فراهم خواهد نمود و این موضوع مورد مناقشه طرفین می باشد و امید می رود اداره کل ورزش و جوانان استان در این خصوص وارد عمل شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 202

به "برخورد دوگانه فدراسیون تکواندو با خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد دوگانه فدراسیون تکواندو با خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید