برنامه ریزی برای تحول اداری و بهره وری سازمانی

به گزارش نامیت، خبرنگاران/لرستان سرپرست دانشگاه لرستان، گفت: دانشگاه به عنوان یک نهاد علمی، آموزشی و پژوهشی، ابتدا باید تحول اداری و بهره وری را از خودش شروع کند

برنامه ریزی برای تحول اداری و بهره وری سازمانی

علی نظری، در نشست شورای دانشگاه لرستان، اظهار کرد: معتقدم شورای دانشگاه لرستان یک هیئت اندیشه ورز و یک بازوی توانمند در مدیریت است.

وی ادامه داد: شورای دانشگاه لرستان یک ظرفیت بالا برای اندیشه ورزی و ارائه راه حلها برای موضوعات مهم دانشگاه لرستان و مسائل جاری دانشگاه است.

نظری خاطرنشان کرد: معاونت های مختلف دانشگاه لرستان و دانشکده ها، موضوعات مختلف خود را در این شورا مطرح می کنند و به همین علت جایگاه شورای دانشگاه یک جایگاه مهم در تصمیم گیری مدیریتی است.

سرپرست دانشگاه لرستان، خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم، اهمیت تحول اداری و بهره وری سازمانی است، زیرا بهره وری در محیط دانشگاه به عنوان یک محیط آموزشی بایستی بیشتر از سایر سازمان ها و ادارات باشد و دانشگاه در این زمینه الگو و پیشتاز باشد.

وی افزود: دانشگاه به عنوان یک نهاد علمی، آموزشی و پژوهشی، ابتدا باید تحول اداری و بهره وری را از خودش شروع کند و بعد برای سایر سازمان ها، نهادها و ادارات و سایر بخش های جامعه، درباره موضوع تحول اداری و بهره وری سازمانی، راه حل ارائه دهد.

نظری اعلام کرد: شورای دانشگاه لرستان، موضوع تحول اداری و بهره وری را بررسی می کند و در این زمینه، برنامه این است که با اجرای دوره های آموزشی برای همه بخش ها و واحدهای دانشگاه لرستان، بهره وری و مهارت افزایی در همه ارکان و سطوح اداری دانشگاه لرستان افزایش یابد.

سرپرست دانشگاه لرستان تأکید کرد: ما باید دوره های آموزشی مهارت افزایی درون سازمانی را در راستای حرکت کردن به سوی تحول اداری و بهره وری، اجرا کرده و توسعه دهیم.

وی گفت: وقتی بهره وری و تحول اداری ایجاد شود خود به خود، راندمان کاری درون سازمانی هم افزایش خواهد یافت و در آن صورت است که دانشگاه، برای سایر سازمان ها نیز الگو خواهد شد.

نظری خاطرنشان کرد: یک بخش تحول اداری و بهره وری نیز ارتقای تکریم ارباب رجوع است و در این زمینه بایستی با سیاستگذاری های شورای دانشگاه، شاخص های تکریم ارباب رجوع، ارتقاء پیدا کنند.

سرپرست دانشگاه لرستان، هدفمندسازی مدیریت های درون سازمانی دانشگاه از جمله دیگر موضوعاتی است که می بایست با رویکرد تحول اداری و افزایش بهره وری و راندمان سازمانی، انجام شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1914

به "برنامه ریزی برای تحول اداری و بهره وری سازمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی برای تحول اداری و بهره وری سازمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید