برگزار نشدن نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری یک نقص در فارس است

به گزارش نامیت، مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی فارس برگزار نشدن نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری در شیراز را به عنوان یک نقیصه در سرزمین پارس بیان کرد و گفت: نمایشگاه بین المللی گردشگری استان فارس در سازمان ملل به ثبت رسیده بود.

برگزار نشدن نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری یک نقص در فارس است

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور سفر به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

عبدالناصر اسکندری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در شیراز، در حاشیه برگزاری پانزدهیمن نمایشگاه کتاب اظهارداشت: بعضی از مسئولان، آمار بازدیدنمایندگان نمایشگاه کتاب را بسیار زیاد وآمار غیر رسمی ارائه می نمایند و این در حالی است که به دلیل اینکه این نمایشگاه فضای بسیار محدودی دارد ارائه آمارها در خصوص حضور بازدیدنمایندگان امری غیر کارشناسی است.

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی فارس از توسعه فضای نمایشگاهی به وسعت 8هزار مترمربع خبرداد وگفت: به زودی این مهم اجرا می گردد تا بتوانیم تعداد عنوان های نمایشگاهی استان را ارتقا دهیم.

اسکندری برگزاری نمایشگاه تخصصی در شیراز را به عنوان یک رویداد مهم در زمینه نمایشگاهی کشور بیان کرد و گفت: این نمایشگاه با الگو برداری از نمایشگاه فرانسه در شیراز برگزار می گردد.

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی استان فارس با انتقاد ازعدم حضور مسئولان استان در نمایشگاه گفت: با توجه به اینکه سالانه بیش از 50 عنوان نمایشگاه در شیراز برگزار می گردد، تنها تعداد انگشت شمار مسئول از نمایشگاه بازدید می نماید.

اسکندری اعلام کرد: عدم حضور مسئولان در برگزاری نمایشگاه های شیراز سوال بزرگی است که باید از آنان پرسیده گردد.

وی با اشاره برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت نفت که در شیراز برگزار گردید اضافه کرد:چندی پیش قائم مقام یکی از شرکت های بزرگ فرآورده های نفتی جهان در شیراز حضور داشتند که این موضوع بدون استقبال مسئولان روبرو شد.

اسکندری برگزار نشدن نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری در شیراز را به عنوان یک نقیصه در سرزمین پارسه بیان کرد و گفت: در کمتر از 4 سال است که این نمایشگاه در شیراز برگزار نشده و این در حالی است که نمایشگاه بین المللی گردشگری استان در سازمان ملل به ثبت رسیده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 717

به "برگزار نشدن نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری یک نقص در فارس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزار نشدن نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری یک نقص در فارس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید