تاجری که برای فوتبالیست شدن پسر چاقش باشگاه فوتبال خرید!

به گزارش نامیت، تهران (پانا) - تاجر چینی برای آنکه پسر 126 کیلوگرمی اش بتواند فوتبال بازی کند برای او یک باشگاه فوتبال خریداری کرد.

تاجری که برای فوتبالیست شدن پسر چاقش باشگاه فوتبال خرید!

به گزارش خبرنگاران، اقدام عجیب یک بازرگان چینی در خرید یک باشگاه فوتبال به سوژه رسانه ها تبدیل شده است. هی شیهوا 35 ساله برای فوتبال بازی کردن پسر سنگین وزن خود اقدام به خریداری تیم Zibo Co، یکی از تیم های فوتبال لیگ دسته اول چین کرد. از آنجا که داشتن وزن 126 کیلوگرمی برای یک فوتبالیست مناسب نیست شیهوا برای فشار بیشتر به پسرش و تبدیل او به یک بازیکن حرفه ای تصمیم گرفت تا مربیگری این تیم را نیز بر عهده بگیرد.

در تصاویری که در شبکه های اجتماعی چین منتشر شده پسر این بازرگان چینی را در حال بازی در پست فوروارد تیم پدرش نشان می دهد. همچنین در این ویدئو شیهوا بر روی نیمکت مربیگری این تیم دیده می گردد.

تصمیم جاهطلبانه شیهوا در خرید این باشگاه برای فوتبالیست کردن پسرش با بازخورد های متفاوت کاربران در فضای مجازی همراه بود. در حالی که بعضی از کاربران این اقدام را اقدامی جسورانه و جاه طلبانه دانستند که چیزی جز رنج اضافی برای پسرش و تحقیر سایر مربیان تیم به شمار نمی رود بعضی دیگر نتایج این تیم در لیگ دسته اول چین را نشانه ای بر اشتباه بودن تصمیم این مرد قلمداد کردند.

لازم به ذکر است؛ تیم Zibo Co از پنج بازی خود تنها یک امتیاز کسب نموده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1627

به "تاجری که برای فوتبالیست شدن پسر چاقش باشگاه فوتبال خرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاجری که برای فوتبالیست شدن پسر چاقش باشگاه فوتبال خرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید