کدام یک برای پرسپولیس بهتر است؛ ویسل کوبه یا اولسان هیوندای؟

به گزارش نامیت، فردا دومین تیم حاضر در فینال لیگ قهرمانان آسیا تعیین می گردد تا انتظار کشیدن های پرسپولیسی ها برای شناختن حریف رودرروی خود به انتها برسد، اما چه تیمی راهی فینال خواهد شد و برای پرسپولیس بهتر است چه تیمی برنده بازی باشد؟

کدام یک برای پرسپولیس بهتر است؛ ویسل کوبه یا اولسان هیوندای؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، نماینده ژاپن به شکل عجیبی راهی فینال این بازی ها شده است. آن ها به دلیل انصراف یکی از تیم های گروهشان دو بازی کمتر انجام دادند و در 6 بازی لیگ قهرمانان آسیا 3 بار به مصاف سوون سامسونگ رفتند. دو بار هم با گوانگ ژو اورگراند چین ملاقات کردند و یک ملاقات هم با دیگر نماینده متمول چین یعنی شانگ های داشتند تا فقط با نمایندگان دو کشور و سه تیم روبه رو شده باشند.

نماینده ژاپن تا این مرحله نتایج قاطعی کسب ننموده و کمی شانس و اقبال باعث شد تا به این مرحله از بازی ها برسند. نگاهی به جدول لیگ ژاپن هم نشان می دهد آن ها با بازی بیشتر دوازدهم هستند و اوضاع خوبی در لیگ داخلی ندارند. ویسل هیچ وقت تیم قدرتمندی در ژاپن نبوده، اما بعد از جذب آندرس اینیستا نامش سر زبان ها افتاد و حالا هم با قهرمانی در جام حذفی ژاپن به آسیا راه پیدا نموده است. آن ها نشان دادند با وجود نتایج ضعیف در لیگ، برد در بازی های حذفی را بلدند و با استفاده از تجربه اینیستا و توماس فرمایلن دو بازیکن سابق بارسلونا امید به قهرمانی دارند.

شنیسل مرغ کیمبال 25% زیر قیمت بازار

شنیسل مرغ کیمبال 25% زیر قیمت بازار

اولسان برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا با روحیه تر از حریف است. آن ها در لیگ کره دوم هستند و در لیگ قهرمانان آسیا بدون شکست تا نیمه نهایی بازی ها صعود کردند. نماینده کره با دو برد قاطع در مرحله حذفی و بدون گل خورده نشان داد به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کند و عزمش را برای دومین قهرمانی جزم نموده است. اولسان یک بار در سال 2012 قهرمان این جام شده و تیم شناخته شده ای به حساب می آید. آن ها با سابقه قهرمانی در تمامی جام های کره و البته جام قهرمانان شرق آسیا، تیم با سابقه ای هستند و بر خلاف ویسل کوبه تاریخچه پرافتخاری دارند.

رقابت پایاپای ویسل کوبه و سوون سامسونگ که در رده هشتم لیگ کره واقع شده است نشان می دهد اولسان به عنوان تیم دوم کره نباید کار سختی برابر حریف ژاپنی خود داشته باشد. ببر های اولسان در کمین گاو ژاپنی نشسته اند تا آن را تیکه و پاره کننده، اما باید فکری به حال شاخ های این گاو نموده باشند، چون تجربه اینیستا و فرمایلن می تواند دمار از روزگار این ببر های وحشی دربیاورد.

برنده این بازی هر تیمی باشد با زحمت به فینال رقابت ها رسیده و حریفان سختی را پشت سر گذاشته، اما بهترین خبر برای پرسپولیس تعیین شدن یک نام خاص به عنوان صعودکننده نمی تواند باشد و تنها تیمی که تلفات بیشتری قبل از فینال بدهد می تواند حریف مناسبی باشد. هر دو تیم بازیکنان خارجی با کیفیتی دارند که غیبت آن ها در فینال به سود پرسپولیس خواهد بود و باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد و داد و نماینده ایران با چه تیمی روبه رو خواهد شد.

در ادامه نگاهی به عملکرد دو تیم بیندازید و با آن ها بیشتر آشنا شوید.

اولسان هیوندای

لقب : ببر های اولسان

افتخارات : کی لیگ (2)، جام حذفی کره (یک)، سوپرجام کره (یک) لیگ قهرمانان آسیا (یک) و جام قهرمانان شرق آسیا (یک)

رتبه در لیگ کره : دوم

عملکرد در لیگ قهرمانان آسیا 2020

بازی : 8

گل زده : 19

گل خورده : 5

کلین شیت : 3

برد: 7

تساوی : یک

باخت : صفر

رتبه در مرحله گروهی : اول

بهترین بازیکن : یون بیت گارام

بهترین گلزن : یورن یورسن، جونیور نگارو و یون بیت گارام (4)

بهترین پاس گل دهنده : هو سانگ جان و یون بیت گارام (2)

ویسل کوبه

لقب : گاو

افتخارات : جام حذفی ژاپن (یک)، سوپر جام ژاپن (یک)

رتبه در لیگ ژاپن: دوازدهم

عملکرد در لیگ قهرمانان آسیا 2020

بازی : 6

گل زده : 7

گل خورده : 6

کلین شیت : 2

برد: 4

تساوی : صفر

باخت : 2

رتبه در مرحله گروهی : اول

بهترین بازیکن : آندرس اینیستا

بهترین گلزن : آندرس اینیستا (2)

بهترین پاس گل دهنده : آندرس اینیستا، دایگو نیشی، گوتوگا ساکای، کی یو گو فوراهاشی و کی یو تو یاماگوچی (یک)

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1301

به "کدام یک برای پرسپولیس بهتر است؛ ویسل کوبه یا اولسان هیوندای؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام یک برای پرسپولیس بهتر است؛ ویسل کوبه یا اولسان هیوندای؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید