ترامپ: شمار قربانیان ویروس کرونا در چین از آمریکا بیشتر است، ایران مملو از طاعون است!

به گزارش نامیت، رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری خود دولت چین را به دروغ گویی درباره تلفات ویروس کرونا در این کشور متهم کرد.

ترامپ: شمار قربانیان ویروس کرونا در چین از آمریکا بیشتر است، ایران مملو از طاعون است!

به گزارش ، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری خود دولت چین را به دروغ گویی درباره تلفات ویروس کرونا در این کشور متهم کرد.

بر این اساس، ترامپ گفت: شمار قربانیان ویروس کرونا در چین از آمریکا بالاتر است. این کشور در جایگاه نخست جهان از منظر شمار قربانیان ویروس کرونا قرار گرفته است! این ویروس می توانست در چین کنترل شود، اما جهان به دلیل ناتوانی آن ها در حال زجر کشیدن است.

وی افزود: چین باید درباره اینکه چرا آمار واقعی قربانیان ویروس کرونا را اعلام نکرده پاسخگو باشد. شمار قربانیان این ویروس در اتحادیه اروپا نیز از آمریکا بالاتر است.

رئیس جمهور آمریکا درباره کاهش محدودیت های اعمال شده در مقابله با کرونا نیز گفت: ایالت های مختلف آمریکا در حال کاهش محدودیت های مربوط به ویروس کرونا هستند. فعالیت در ایالت های تگزاس و ورمونت از سرگرفته خواهد شد. همچنین از روز جمعه ایالت مونتانا محدودیت های اعمال شده را کاهش خواهد داد.

ترامپ در ادامه مهمل بافی های خود درباره ایران نیز گفت: زمانی که من سکانداری کاخ سفید را برعهده گرفتم، آنها یک دولت تروریست بودند. ولی هم اینک آنها سعی می کنن سر به سر ما بگذارند. ما از توافق وحشتناک هسته ای با ایران خارج شدیم. آنها می خواهند با ما توافق کنند! ایران مملو از طاعون است!

دانشگاه جانز هاپکینز اعلام کرد شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به 37 هزار و 84 نفر رسید. همچنین تا به امروز 706 هزار و 800 نفر در ایالات مختلف آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

به تازگی دولت ترامپ از طرح سه مرحله ای برای بازگشایی اقتصادی این کشور و بازگشت به شرایط پیش از اعمال محدودیت های مربوط به کرونا، رونمایی کرد. با این حال، مقامات بهداشتی و کارشناسان بر این باورند این امر می تواند منجر به موج جدید شیوع این ویروس و قربانی شدن شمار بیشتری از مردم شود.

تا به امروز 2 میلیون و 300 هزار نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند. از این میان، متاسفانه 157 هزار و 500 تن جان خود را از دست داده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 906

به "ترامپ: شمار قربانیان ویروس کرونا در چین از آمریکا بیشتر است، ایران مملو از طاعون است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: شمار قربانیان ویروس کرونا در چین از آمریکا بیشتر است، ایران مملو از طاعون است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید