تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه مراسم روز جهانی گردشگری در سیستان و بلوچستان اندیشیده شده است

به گزارش نامیت، مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم روز جهانی گردشگری در سیستان و بلوچستان اندیشیده شده است و این استان برای برگزاری این مراسم آمادگی کامل دارد.

تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه مراسم روز جهانی گردشگری در سیستان و بلوچستان اندیشیده شده است

ابراهیم لاریجانی، مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری، شامگاه امروز جمعه 5 مهر 1398، در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، با تبریک فرارسیدن 5 مهر روز جهانی گردشگری افزود: مراسم ویژه روز جهانی گردشگری، فردا شنبه 6 مهر با حضور دکتر علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به طور رسمی در زاهدان برگزار می شود.

او افزود: خوشبختانه تمام برنامه ریزی ها برای برگزاری این مراسم به خوبی تدارک دیده شده و جلسات برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری این مراسم امروز و دیروز در استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شده و تحت نظر استانداری سیستان و بلوچستان و با موضوع ادار ه کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان، این جلسات برگزار و برنامه ریزی ها اجرا شده است.

لاریجانی گفت: تا کنون مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چند استان کشور و نیز مسئولانی از بخش خصوصی و هیئت هایی از فعالان حوزه گردشگری وارد سیستان و بلوچستان شدند و تمام بخش ها برای برگزاری هرچه مناسبت تر این رویداد ملی آمادگی کامل دارند.

مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان این که مراسم روز جهانی گردشگری با هدف معرفی هرچه بیشتر سیستان و بلوچستان آشنایی گردشگران با ظرفیت های گردشگری این استان در زاهدان برگزار می شود، شرح داد: در همین ارتباط هتل ها و مراکز اقامتی استان، 50درصد تخفیف در هفته گردشگری برای مهمانان در نظر گرفته اند، ضمن این که دفاتر خدمات مسافرتی و سایر تاسیسات گردشگری استان نیز آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران را دارند و تورهای استان گردی در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

او ادامه داد: با همکاری مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، پوشش رسانه ای این رویداد مهم به خوبی انجام خواهد شد و در همین خصوص با اعلام صدا و سیمای مرکز سیستان وبلوچستان، این مراسم از شبکه استانی و نیز شبکه شما پخش خواهد شد.

لاریجانی افزود: در کنار برگزاری مراسم اصلی روز جهانی گردشگری در زاهدان با هدف معرفی هرچه بهتر ظرفیت ها و قابلیت های این استان، نمایشگاه گردشگری، نمایشگاه صنایع دستی و نیز نمایشگاه غذاهای سنتی در این استان برگزار می شود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 427

به "تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه مراسم روز جهانی گردشگری در سیستان و بلوچستان اندیشیده شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه مراسم روز جهانی گردشگری در سیستان و بلوچستان اندیشیده شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید