جدیدترین آمار بستری و مبتلا در منطقه ها شش گانه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان

به گزارش نامیت، خبرنگاران/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از بستری 30بیمار تازه مبتلا به کووید-19 در 24 ساعت گذشته در بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

جدیدترین آمار بستری و مبتلا در منطقه ها شش گانه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان

دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مجموع بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کووید-19 در مجموعه شهرستان های شش گانه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان از مرز 42 هزار نفر گذشت.

وی با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس در شهرستان های تحت پوشش این دانشگاه اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تا به امروز 42 هزار و 132مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

عضو هیئت علمی علوم پزشکی سمنان شرح داد: در 24 ساعت گذشته و از 31 شهریور لغایت یکم مهر ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سی بیمار مثبت نو مبتلا به کووید-19 در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تا به امروز به 9 هزار و 514 نفر رسیده است .

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس اضافه کرد: علاوه بر این در همین مدت 32 هزار و 618 بیمار هم به صورت سرپایی در استان شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به تلاش مدافعان سلامت در کمتر از دو سال گذشته ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید19 از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به هشت هزار و 310 نفر رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1744

به "جدیدترین آمار بستری و مبتلا در منطقه ها شش گانه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین آمار بستری و مبتلا در منطقه ها شش گانه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید