دستگیری دو دزد با شلیک ماموران در اندرزگو

به گزارش نامیت، سرکلانتری یکم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری دو دزد موبایل قاپ با شلیک ماموران در خیابان اندرزگو، اطلاع داد.

دستگیری دو دزد با شلیک ماموران در اندرزگو

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد کالوسی در این باره اظهار کرد: عوامل تجسس کلانتری 101 تجریش در راستای ارتقای امنیت و مبارزه با سرقت به شیوه موبایل قاپی گشت های پلیسی را در سطح محدوده استحفاظی خود به صورت ویژه شروع کردند.

وی اضافه کرد: ماموران در حین گشت زنی در بلوار اندرزگو بودند که در مقابل یکی از بانک ها ماموران 2 دستگاه موتور را مشاهده کردند که قصد سرقت موبایل یکی از شهروندان را داشتند که یکی از موتور سواران به محض مشاهده ماموران به سرعت از محل سرقت فرار می نماید.

وی گفت: ماموران به تعقیب دیگر دزدان که سوار بر موتور پالس سعی بر فرار داشتند رفتند که دزدان بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت و حرکات مارپیچ سعی بر فرار داشتند. بر همین اساس ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک 5 تیرهوایی می نمایند، این در حالیست که دزدان به فرار خود ادامه دادند و در این مرحله ماموران یکی از دزدان را از ناحیه پای چپ هدف تیر قرار دادند.

کالوسی گفت: با زمین گیر شدن متهمان، ماموران دو دزد را دستگیر کردند و یکی از متهمان که از ناحیه پای چپ هدف گلوله قرار گرفته بود برای درمان به بیمارستان تجریش منتقل شد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران عظیم در خاتمه گفت: از متهمان دستگیر شده 7 دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد همچنین یکی از متهمان به 35 فقره موبایل قاپی در مناطق شمالی تهران اعتراف کرد و تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهمان فراری در دستور کار ماموران قرار گرفته و تحقیقات برای شناسایی سرقت های این باند ادامه دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1569

به "دستگیری دو دزد با شلیک ماموران در اندرزگو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری دو دزد با شلیک ماموران در اندرزگو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید