دورکاری کارمندان گوگل یک سال دیگر تمدید شد

به گزارش نامیت، گوگل در بحبوحه مهارناپذیری شیوع ویروس کرونا، یک بار دیگر بازگشایی دفاتر خود در بسیاری از نقاط آمریکا را به تاخیر انداخت و به کارمندانش اجازه خواهد داد تا ژوییه سال 2021 از خانه وظایفشان را انجام دهند.

دورکاری کارمندان گوگل یک سال دیگر تمدید شد

به گزارش خبرنگاران، این شرکت پیش از این اعلام نموده بود که کارمندانش می توانند تا انتها سال جاری در خانه بمانند. سوندار پیچای، مدیرعامل گوگل در ایمیلی که روز دوشنبه به کارمندان شرکت ارسال شد، اعلام نمود این تغییر برای یاری به آنها به منظور امکان برنامه ریزی از قبل صورت گرفته و در سراسر دنیا اعمال خواهد شد.

پیچای در این ایمیل نوشت: بسیاری از مدارس اعلام نموده اند که در زمان شروع سال آموزشی جدید گشایش نخواهند یافت و والدین را با دورنمای مدیریت تحصیل فرزندانشان در خانه و همزمان انجام وظایف کاریشان روبرو نموده اند. امیدوارم این تغییر انعطاف پذیری که شما برای متوازن کردن کار و رسیدگی به فرزندان و عزیزانتان در 12 ماه آینده احتیاج داشتید را فراهم کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، با افزایش موارد ابتلا به کووید 19، بسیاری از شرکتهای آمریکایی در طرحهای خود برای بازگشایی دفاترشان بازبینی می نمایند. گوگل یکی از این شرکتهای عظیم است که از زمان شروع شیوع ویروس کرونا در مارس، کارمندانش را به خانه فرستاد. سایر شرکتهای فناوری عظیم شامل فیس بوک و آمازون هم اعلام نموده اند کارمندان دفتری می تواند حداقل تا ابتدای سال 2021 در خانه بمانند.

خبر تمدید دورکاری کارمندان گوگل ابتدا از سوی روزنامه وال استریت ژورنال گزارش شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1069

به "دورکاری کارمندان گوگل یک سال دیگر تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورکاری کارمندان گوگل یک سال دیگر تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید