کرونا جلوی رشد اختصاص بودجه برای تبلیغات آنلاین را نگرفت

به گزارش نامیت، علیرغم شیوع ویروس کرونا، رکود بسیاری از صنایع و خانه نشینی اجباری میلیاردها نفر در دنیا، صرف هزینه برای تبلیغات آنلاین نسبت به سال 2020 رشدی 12 درصدی داشت.

کرونا جلوی رشد اختصاص بودجه برای تبلیغات آنلاین را نگرفت

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه طراحی کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

آنالیز دفتر تعاملی تبلیغات و مؤسسه پی دبلیو سی نشان می دهد پس از یک کاهش مختصر در صرف هزینه برای تبلیغات آنلاین در ابتدای سال 2020، این رقم به طور کلی در سال 2020 نسبت به سال 2019 رشدی 12.2 درصدی داشته است.

کل رقم صرف شده برای تبلیغات آنلاین در آمریکا در سال 2020 بالغ بر 139.8 میلیارد دلار بوده است. در عین حال رشد صرف بودجه در این بازار در سال 2019 نسبت به سال 2018 برابر با 15.9 درصد بوده است.

بخش عمده تبلیغات سال 2020 مربوط به خدمات تلویزیون های اینترنتی و سرویس های استریم، خرید آنلاین و خدمات تحویل کالا و خدمات در منزل بوده است.

مانند سال های گذشته، بخش زیادی از درآمد حاصل از تبلیغات آنلاین به ده شرکت برتر فعال در این حوزه رسیده است. این ده شرکت 78.1 درصد از این بازار را در اختیار داشته اند و درآمد آنها بالغ بر 109 میلیارد دلار بوده است. این سهم در سال های 2019 و 2018 به ترتیب برابر با 76.6 و 75.9 درصد بوده است. شرکت های ردیف 11 تا 25 فعال در این بازار 6.2 درصد از این بازار و بقیه شرکت ها 15.7 درصد از آن را در اختیار داشته اند. از جمله این شرکت های برتر می توان به گوگل، فیس بوک و آمازون اشاره نمود.،مهر

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1485

به "کرونا جلوی رشد اختصاص بودجه برای تبلیغات آنلاین را نگرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا جلوی رشد اختصاص بودجه برای تبلیغات آنلاین را نگرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید